🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43604.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید نیکون به یک سنسور ثبت تصویر خمیده اشاره دارد

تا کنون شرکت های زیادی در زمینه ساخت سنسورهای ثبت تصویر خمیده تحقیق کرده اند و در این میان به تازگی کمپانی «نیکون»، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین های عکاسی در دنیا، پتنتی ...

تا کنون شرکت های زیادی در زمینه ساخت سنسورهای ثبت تصویر خمیده تحقیق کرده اند و در این میان به تازگی کمپانی «نیکون»، به عنوان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - یکی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از بزرگترین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تولیدکنندگان دوربین های عکاسی در دنیا، پتنتی را به ثبت رسانده که استفاده از سنسور خمیده در یک دوربین عکاسی را نشان می دهد.

پتنت مورد بحث که با کد «P2017-125904A» در کشور ژاپن به ثبت رسیده، به دیزاین یک لنز 35 میلیمتری با گشودگی دهانه f/2.0 اشاره دارد که برای متمرکز کردن تصویر روی یک سنسور فول فرِیم خمیده طراحی شده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

گفتنی است بر اساس نتیجه تست های مختلفی که از پیش نمونه سنسورهای خمیده به دست آمده، این حسگرها تصاویر شفاف تری را ثبت کرده و در نور کم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کارایی بهتری دارند؛ اما تولید آنها به خصوص در مقیاس انبوه چالش هایی را نیز به همراه خواهد داشت.

سنسورهای خمیده به لنزهای متفاوتی نیاز دارند

نخست اینکه متمرکز کردن یک تصویر روی سنسور خمیده به جای سنسور تخت، نیازمند لنزهای کاملاً متفاوتی خواهد بود. به علاوه فرآیند ساخت حسگرهای خمیده پیچیده تر بوده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و معمولاً ضایعات و شکستگی های بیشتری در طول خط تولید به جا می گذارد.

لازم به ذکر است که پتنت جدید نیکون فعلاً در کنار سایر پروژه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های پژوهشی و پتنت های موجود قرار داشته و مشخص نیست کمپانی، چه زمانی و در چه محصولی از فناوری سنسورهای خمیده استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone