🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43602.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موفقیتی دیگر برای مدیر عامل گوگل؛ ساندار پیچای به هیئت مدیره آلفابت پیوست

«ساندار پیچای» در ادامه موفقیت های شغلی خود، اکنون مسئولیت جدیدی را بر عهده دارد و باید به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره هلدینگ آلفابت ایفای نقش کند. پیچای از زمان تشکیل آلفابت در ...

«ساندار پیچای» در ادامه موفقیت های شغلی خود، اکنون مسئولیت جدیدی را - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بر عهده دارد و باید - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره هلدینگ آلفابت ایفای نقش کند. پیچای از زمان تشکیل آلفابت در اکتبر سال 2015 مدیریت گوگل را در دست گرفته است.

تأسیس آلفابت به عنوان شرکت مالک گوگل، توانست چندین مجموعه کسب و کار پراکنده را به ساختاری - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مشخص برساند و گوگل را از قید و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بند پروژه های متفرقه آزاد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نماید. پس از آن، اوضاع برای غول جستجو تحت هدایت پیچای به خوبی پیش رفت، اما آلفابت همچنان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کرد.

البته دلیل بروز این مشکلات به سازوکار - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اصلی آلفابت بر می گردد؛ این مجموعه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - باید پروژه های متنوعی همچون فایبر، اکس، ماشین های خودران و غیره را به وضعیتی شفاف و کاربردی تبدیل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نماید، که کار آسانی نیست.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

پس از جدا شدن گوگل به عنوان مجموعه ای مستقل، دست پیچای در مدیریت مجموعه باز تر شد و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توانست بخش سخت افزار را تا حد زیادی ارتقاء دهد. این کار علاوه بر تنوع آفرینی در کسب و کار، منبع درآمد دیگری را به جز تبلیغات برای این شرکت بزرگ به ارمغان آورد.

یکی دیگر از حوزه های مورد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توجه پیچای، هوش مصنوعی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و یادگیری ماشین است که هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد، اما می تواند آینده ای انقلابی را نه تنها در مجموعه گوگل، بلکه در دنیای - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تکنولوژی ایجاد نماید.

البته برخی کارشناسان می گویند شاید عضویت پیچای در هیئت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مدیره آلفابت، او را از تمرکز روی اهداف اصلی گوگل دور کند، اما از طرفی، شایستگی های این مهندس هندی تبار را هم نباید نادیده گرفت.

به هر تقدیر، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پیچای به عنوان سیزدهمین عضو و دومین نماینده از گوگل، وارد هیئت مدیره آلفابت شده است؛ شاید این هلدینگ به عنوان مجموعه ای پراکنده از شرکت های مختلف به نظر برسد، اما در واقع باید آلفابت را شرکت مالک گوگل دانست که در کنار آن، سرگرمی های دیگری را هم برای خودش دست و پا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone