🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10639.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

واکنش شیائومی به ادعای مطرح شده در مورد مشکلات امنیتی برخی از گوشی‌‌های این شرکت

مرکز ملی امنیت سایبری لیتوانی با انتشار گزارش مفصلی، امنیت گوشی‌های سه برند چینی شیائومی، هواوی و وان پلاس را زیر سوال برد. اکنون شیائومی در پاسخ به این اتهام می‌گوید دستگاه‌های این شرکت کاربران ...

مرکز ملی امنیت سایبری لیتوانی با انتشار گزارش مفصلی، امنیت گوشی‌های سه برند چینی شیائومی، هواوی و وان پلاس را زیر سوال برد. اکنون شیائومی در پاسخ به این اتهام می‌گوید دستگاه‌های این شرکت کاربران را سانسور نمی‌کنند و به حقوق قانونی کاربران احترام می‌گذارد.

مرکز ملی امنیت سایبری لیتوانی با بررسی گوشی شیائومی می 10T 5G ادعا می‌کند که قابلیت سانسور در نرم افزار این موبایل برای منطقه اتحادیه اروپا غیر فعال است ولی این شرکت هر زمان بخواهد می‌تواند از راه دور این قابلیت را روی دستگاه‌های - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان - خود فعال کند. به همین دلیل به کاربران توصیه می‌کند گوشی‌های چینی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان - را دور بیاندازند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان

سخنگوی شیائومی با انتشار بیانیه‌ای در پاسخ به اتهام مطرح شده توسط وزارت دفاع لیتوانی می‌گوید دستگاه‌های این شرکت ارتباطات کاربران را سانسور نمی‌کند. در این بیانیه آمده است که شیائومی هیچ گاه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان - فعالیت‌های شخصی کاربران گوشی‌های هوشمند خود از جمله - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان - جستجو، تماس، وب‌گردی یا استفاده از نرم افزارهای ارتباطی شخص ثالث را محدود یا مسدود نکرده است. همچنین در بخشی از این بیانیه آمده است که «شیائومی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان - به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان - حقوق قانونی همه کاربران احترام می‌گذارد و از آن محافظت می کند.»

این بیانیه در حالی منتشر شده است که در گزارش مرکز ملی سایبری لیتوانی آمده است گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان - شیائومی داده‌های رمزگذاری شده را به سروری در سنگاپور ارسال می‌کنند که چنین رویکردی برخلاف مقررات دیتای اروپا است.

اما سخنگوی شیائومی می‌گوید این شرکت قوانین - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان - عمومی حفاظت از داده‌های اتحادیه اروپا را رعایت می‌کند. «مارگریس ابوکویچیوس» معاون وزیر دفاع - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان - لیتوانی در گزارش خود به رویترز اعلام کرد این وزارتخانه گزارش خود را با مقامات - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان - امنیت سایبری سایر کشورهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده نیز به اشتراک گذاشته است.

براساس اطلاعات منتشر شده در گزارش وزارت دفاع لیتوانی، فهرست عبارت‌هایی که - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان - در حال حاضر توسط گوشی‌های شیائومی در برنامه مرورگر پیش فرض سانسور می‌شوند به ۴۹۹ عبارت به زبان چینی رسیده و هر روز بر تعداد آن اضافه می‌شود. این مرکز می‌گوید چنین موضوعی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سنندج استان کردستان - نه تنها برای لیتوانی، بلکه برای همه کشورهایی که از تجهیزات شیائومی استفاده می‌کنند،‌ مهم است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone