🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11480.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی یکی از قابلیت‌های امنیتی می میکس ۴ را به دستور دولت چین حذف کرد

شیائومی اخیرا از گوشی می میکس ۴ رونمایی کرده و این دستگاه در یک پیش‌فروش، با استقبال بالایی هم روبه‌رو شده. حالا گزارشی می‌گوید دولت چین از این کمپانی خواسته قابلیت ضد سرقت را از ...

شیائومی اخیرا از گوشی می - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - میکس ۴ رونمایی کرده و این دستگاه در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - یک پیش‌فروش، با استقبال بالایی هم روبه‌رو شده. حالا گزارشی می‌گوید دولت چین از این کمپانی خواسته قابلیت ضد سرقت را از این پرچمدارش حذف کند و شیائومی دست به چنین کاری زده است.

می - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - میکس ۴ یک پرچمدار قدرتمند و اولین گوشی شیائومی با دوربین سلفی زیر نمایشگر است. این دستگاه در کنار مشخصاتی مانند نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، از یک قابلیت ویژه هم بهره می‌برد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - که سیستم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - ضد سرقت بود.

در مراسم معرفی این گوشی هوشمند، شیائومی به قابلیت ضد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - سرقت اشاره - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - کرد که کاربران توسط آن می‌توانستند یک - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - گوشی گم شده را حتی با برداشتن سیم‌کارت، پیدا کنند. علاوه بر این، دستگاه بدون تاییدیه کاربر با سیم‌کارت دیگری کار نمی‌کرد.

حالا مشخص شده که چنین قابلیتی دیگر در میکس ۴ وجود ندارد. ظاهرا رگولاتورها به چنین قابلیتی چراغ سبز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - نشان نداده‌اند و همچنین این قابلیت از قوانین مربوط هم پیروی نمی‌کند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران

این گوشی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - هوشمند تنها در چین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - به فروش می‌رسد و فعلا شیائومی برنامه‌ای برای عرضه جهانی‌اش - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - ندارد. شاید در صورت ورود این دستگاه به بازارهای خارج از چین، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - شاهد استفاده از چنین قابلیتی در آن باشیم.

این پرچمدار در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - نسخه‌های مختلف در چین به فروش می‌رسد. نسخه پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۷۷۱ دلار قیمت دارد. شیائومی می میکس ۴ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۱۷ دلار فروخته می‌شود. بالاترین نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۹۷۲ دلار قیمت دارد.

اگرچه قیمت نسخه‌های مختلف میکس ۴ با توجه به مشخصاتش قابل قبول است، اما در صورت عرضه در بازار جهانی با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نور استان مازندران - قیمت‌های بالاتری روبه‌رو خواهیم شد. در گذشته شاهد چنین موضوعی برای گوشی می ۱۱ در بازار چین و بازار جهانی بوده‌ایم، البته عرضه میکس ۴ احتمالا محدودتر از می ۱۱ خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone