🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11454.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نمایندگان مجلس آمریکا طرحی برای مقابله با اپ استور و گوگل پلی ارائه دادند

یک عضو جمهوری‌خواه و یک عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا طرحی پیشنهاد کرده‌اند تا فروشگاه‌های بزرگ اپلیکیشن اپل و گوگل را تحت کنترل دربیاورند و از قدرت بی‌حد و حصر این شرکت‌ها بکاهند. طرحی که ...

یک عضو جمهوری‌خواه و یک عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا طرحی پیشنهاد کرده‌اند تا فروشگاه‌های بزرگ اپلیکیشن اپل و گوگل را تحت کنترل دربیاورند و از قدرت بی‌حد و حصر این شرکت‌ها بکاهند.

طرحی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کازرون استان فارس - که از سوی اعضای دو حزب اصلی مجلس - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کازرون استان فارس - معرفی شده، اجازه نمی‌دهد اپ استورهای بزرگ توسعه‌دهندگان را از استفاده از اپ استورها و سیستم‌های پرداخت جایگزین منع کنند. «کن باک»، نماینده ارشد جمهوری‌خواه کمیته قضایی کارگروه ضدانحصار مجلس همراه با «هنک جانسون» این طرح را پیشنهاد کرده‌اند.

باک در بیانیه‌ای می‌گوید: «شرکت‌هایی مثل گوگل و اپل مدت‌هاست که کنترل توسعه‌دهندگان اپلیکیشن را در اختیار دارند و آن‌ها را به تبعیت از قوانین مدنظر خود وادار - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کازرون استان فارس - می‌کنند تا امکان دستیابی به مخاطب را برایشان فراهم سازند.» مصرف‌کنندگان آمریکایی سال گذشته ۳۳ میلیارد دلار در اپ استورهای موبایل هزینه کرده‌اند و ۱۳.۴ میلیارد دانلود اپلیکیشن داشته‌اند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کازرون استان فارس

اپل قبلا از اپ استور به عنوان منبع بی‌سابقه‌ای از رشد اقتصادی و نوآوری نام برده بود. این منبع در ۵۰ ایالت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کازرون استان فارس - آمریکا بیش از ۲.۱ میلیون شغل ایجاد کرده است. این کسب و کار بخش مهمی از کسب و کار ۵۳.۸ میلیارد دلاری خدمات اپل است که با به بلوغ رسیدن بازار آیفون حالا اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

در آن سمت بازار، شرایط اندروید کمی متفاوت‌تر است و به موجب ماهیت آزادتر این سیستم عامل، کاربران می‌توانند به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند. گوگل قبلا گفته بود که گوشی‌های اندرویدی اغلب دو یا چند اپ استور دارند.

کمیته قضایی مجلس - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کازرون استان فارس - آمریکا در ماه خرداد با پیشنهاد قوانین جامعی خواستار تجزیه غول‌های فناوری شدند. در آن زمان پنج طرح از سوی قانون‌گذاران در حوزه‌های نوآوری و انتخاب آنلاین، رقابت پلتفرمی، پایان‌دهی بر انحصار پلتفرم‌ها، افزایش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کازرون استان فارس - سازگارپذیری و رقابت از طریق امکان جابه‌جایی سرویس‌ها و مدرن‌سازی هزینه ادغام ارائه شد. اکثر این قوانین برای کنترل شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله گوگل، اپل، آمازون و فیسبوک در نظر گرفته شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone