🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11494.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت قیمت آفیس ۳۶۵ و مایکروسافت ۳۶۵ را افزایش می‌دهد

مایکروسافت برای اولین بار پس از سال‌ها قیمت سرویس‌های آفیس ۳۶۵ و مایکروسافت ۳۶۵ را افزایش خواهد داد. این افزایش قیمت‌ها از سال آینده میلادی برای کاربران سازمانی و کسب‌و‌کارها اعمال می‌شوند و مصرف‌کنندگان عادی ...

مایکروسافت برای اولین بار پس از سال‌ها قیمت سرویس‌های آفیس ۳۶۵ و مایکروسافت ۳۶۵ را افزایش خواهد داد. این افزایش قیمت‌ها - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نی ریز استان فارس - از سال آینده میلادی برای کاربران سازمانی و کسب‌و‌کارها اعمال می‌شوند و مصرف‌کنندگان عادی افزایش قیمتی را تجربه نخواهند کرد.

قیمت سرویس‌های ردموندی‌ها از ۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ اسفند ۱۴۰۰) به شکل زیر تغییر می‌کند:

  • قیمت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نی ریز استان فارس - مایکروسافت ۳۶۵ تجاری پایه از ۵ دلار برای هر کاربر به ۶ دلار افزایش می‌یابد.
  • قیمت مایکروسافت ۳۶۵ تجایر پریمیوم از ۲۰ به ۲۲ دلار افزایش پیدا می‌کند.
  • قیمت آفیس 365 E1 از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نی ریز استان فارس - ۸ به ۱۰ دلار می‌رسد.
  • قیمت آفیس 365 E3 از ۲۰ به ۲۳ دلار می‌رسد.
  • قیمت آفیس 365 E5 از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نی ریز استان فارس - ۳۵ به ۳۸ دلار می‌رسد.
  • قیمت مایکروسافت 365 E3 از ۳۲ به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نی ریز استان فارس - ۳۶ دلار افزایش می‌یابد.

مایکروسافت سرویس آفیس ۳۶۵ را در سال ۲۰۱۱ برای ۴۰ کشور مختلف راه‌اندازی کرد و از آن زمان تا به امروز، این سرویس بهبودهای زیادی را تجربه کرده. این اولین باری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نی ریز استان فارس - است که ردموندی‌ها قیمت این سرویس را پس از نزدیک به یک دهه افزایش می‌دهند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نی ریز استان فارس

مایکروسافت درآمد بالایی به لطف سرویس‌های ابری مانند آفیس ۳۶۵ دارد و ۳۰۰ میلیون کاربر برای استفاده از این سرویس هزینه می‌کنند. بنابراین افزایش قیمت می‌تواند درآمد ردموندی‌ها را بطور چشمگیری افزایش دهد.

در حالی که کسب‌و‌کارهای بزرگ برای استفاده از این سرویس‌ها از مایکروسافت تخفیف می‌گیرند، این افزایش قیمت روی تجارت‌های کوچک تاثیر منفی می‌گذارد، مخصوصا در دورانی که بسیاری از شرکت‌ها در جهان با مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.

از زمان عرضه اولیه آفیس ۳۶۵ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نی ریز استان فارس - در نزدیک به یک دهه پیش، مایکروسافت بیش از ۲۰ اپ به آن اضافه کرده که می‌توان به موادی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نی ریز استان فارس - مانند مایکروسافت تیمز و وان درایو اشاره کرد. تیمز یکی از برنامه‌هایی است که مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نی ریز استان فارس - سرمایه‌گذاری زیادی روی آن انجام داده و نقش زیادی در ویندوز ۱۱ هم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نی ریز استان فارس - برعهده خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone