🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11478.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای رندرهای باکیفیت دستبند هوشمند فیت بیت Charge 5

فیت بیت تقریبا برای عرضه نسل بعدی دستبند هوشمند سری Charge آماده شده و اکنون رندرهای باکیفیتی از «شارژ ۵» به سطح اینترنت راه یافته است. در تصاویر موجود رابط کاربری دستگاه، ساعت و ضربان ...

فیت بیت تقریبا برای عرضه نسل بعدی دستبند هوشمند سری Charge آماده شده و اکنون رندرهای باکیفیتی از «شارژ ۵» به سطح اینترنت راه یافته است. در تصاویر موجود رابط کاربری دستگاه، ساعت و ضربان قلب دیده می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره مشخصات سخت‌افزاری یا ویژگی‌های نرم‌افزاری این دستگاه در دسترس نیست، ولی می‌توانیم حدس و گمان‌هایی درباره فیت بیت شارژ ۵ داشته باشیم. این دستبند احتمالا از جی‌پی‌اس داخلی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لارستان استان فارس - و حسگر پایش سطح اکسیژن خون بهره می‌برد.

با توجه به این که فیت بیت در نسل قبل برخی ویژگی‌ها مثل قابلیت ردیابی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لارستان استان فارس - دمای پوست را به دستبند شارژ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لارستان استان فارس - ۴ اضافه کرد، شاید شارژ ۵ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لارستان استان فارس - هم به‌صورت پیش‌فرض با این ویژگی‌ها عرضه شود. اگر به رندرهای موجود نگاه کنیم، می‌توانیم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لارستان استان فارس - دو پد بزرگ را در هر دو طرف دستگاه ببینیم. این پدها ظاهرا از فلز متفاوتی با سایر بخش‌های بدنه ساخته شده‌اند.

از شایعات دیگری که برای فیت بیت شارژ ۵ اعلام شده می‌توانیم به احتمال وجود حسگر ECG روی این دستگاه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لارستان استان فارس - اشاره کنیم. شارژ ۵ ممکن است قابلیت ناوبری لمسی اسلایدی داشته باشد ولی هیچ کدام از این گمانه‌زنی‌ها هنوز قابل سنجش و راستی‌آزمایی نیستند.

رندرهای موجود در مجموع سه رنگ را برای فیت بیت شارژ ۵ و بند آن نشان می‌دهند. این رنگ‌ها شامل مشکی، آبی و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لارستان استان فارس - کرمی می‌شوند که رنگ فریم دستگاه هم بسته به آن تغییر می‌کند. افزون بر این، روی نمایشگر تاریخ ۲۳ اکتبر مصادف با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لارستان استان فارس - ۱ آبان دیده می‌شود که احتمالا تاریخ رسمی رونمایی از این دستبند هوشمند خواهد بود.

فیت بیت شارژ ۴ پارسال در ماه فروردین با رنگ‌های بنفش، مشکی و آبی معرفی شد و قیمت ۱۴۹ دلاری دارد. عمر باتری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لارستان استان فارس - این دستگاه با یک بار شارژ به ۷ روز می‌رسد، اما اگر از جی‌پی‌اس استفاده کنید، این زمان تا ۵ روز کاهش می‌یابد. اکنون باید منتظر بمانیم تا گزارش‌های بیشتری درباره فیت بیت شارژ ۵ منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone