🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11492.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

دفاعیات وزیر پیشنهادی ارتباطات: از حکمرانی فضای مجازی تا افزایش سهم اقتصاد دیجیتال

وزیر پیشنهادی ارتباطات در دفاع از برنامه‌های خود برای تصدی این پست در حضور نمایندگان مجلس با بیان این که مردم در فضای مجازی بی‌پناه هستند، وعده داد شبکه ملی اطلاعات را طی 4 سال ...

وزیر پیشنهادی ارتباطات در دفاع از برنامه‌های خود برای تصدی این پست در حضور نمایندگان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - مجلس با بیان این که مردم در فضای مجازی بی‌پناه هستند، وعده داد شبکه ملی اطلاعات را طی 4 سال آینده اجرایی کرده، سهم اقتصاد دیجیتال را 2 برابر افزایش داده و فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی ایران را محقق خواهد کرد.

در ادامه جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم، نوبت به «عیسی زارع‌پور» رسید تا از برنامه‌های خود برای تصدی پست وزیر ارتباطات، دفاع کند.

وی ابتدا به تشریح سوابق خود پرداخته و با بیان این که خودش متولد شهرستان اسلام آباد غرب از استان کرمانشاه است، وعده داد در صورت کسب رای اعتماد، صدای مناطق محروم در دولت سیزدهم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - باشد:

«عضو هیئت علمی گروه شبکه‌های کامپیوتری دانشگاه علم و صنعت که یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است، هستم و تحصیلاتم لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در همین رشته است و در دوره پسا دکتری هم در حوزه نسل جدید شبکه‌های رایانه‌ای، تحصیلاتم را در دانشگاه صنعتی شریف و استرالیا گذراندم.»

وزیر پیشنهادی ارتباطات در ادامه به سابقه راه‌اندازی و تاسیس اداره مرکز توسعه فناوری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - دیجیتال اشاره کرده و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - می‌گوید در دورانی که مدیریت این مجموعه را برعهده داشته ساز و کار لازم برای حمایت از جوانان ایرانی را فراهم ساخته - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - است. همچنین اولین مجموعه‌ای بوده که دغدغه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - ساماندهی، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - حمایت و حضور پرقدرت در فضای مجازی را داشته است.

به گفته زارع‌پور در دوران - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - مسئولیتش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدها شرکت به معنای امروزی دانش‌بنیان، در حوزه تولید محتوای دیجیتال شکل گرفته و در سال 90 بیش از 20 میلیون دلار صادرات نرم‌افزارهای فرهنگی داشته‌ایم. همچنین در قوه قضاییه، با کار و مجاهدت شبانه‌روزی همکارانش با انجام اقدامات خاصی، کار مردم را تسهیل و مراجعات میلیونی آن‌ها را کاهش داده و این مسیر تداوم خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان
تاکید بر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - اهمیت حکمرانی دیجیتال

وی با بیان اینکه امروزه فناوری ارتباطات و اطلاعات تبدیل به بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم شده، گفت:

«بیش از 50 میلیون - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - نفر در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند. همچنین بیش از 35 میلیون نفر نوجوان و جوان گیمر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - داریم و امروزه کسی بدون این فضا نمی‌تواند امور روزمره - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - خود را پیگیری کند. این فضا تبدیل به فناوری اجتماعی شده و در زندگی مردم رسوخ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - پیدا کرده و بخش جدایی ناپذیر شده است بنابراین اگر در این حوزه برنامه ریزی مناسب و نگاه فعال نداشته باشیم، به آسیب‌های آن دچار خواهیم شد.امروز برای مردم کوچه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - و خیابان هم مهم است که چه کسی سکان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را برعهده می‌گیرد زیرا هر اقدامی در این وزارتخانه می‌تواند زندگی، کسب‌وکار، اقتصاد، معیشت، امنیت و فرهنگ آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. این فناوری فرصت بی نظیری را برای ما فراهم کرده تا بتوانیم از آن - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - استفاده و جهش فوق العاده‌ای را داشته باشیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب می‌توان در این فضا تمدن سازی کرد.»

وزیر پیشنهادی ارتباطات این فناوری را یک شمشیر دولبه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - می‌داند که فرصت‌های بی‌نظیر و تهدیدهای جدی دارد اما به اعتقاد وی فرصت‌های این فضا بسیار بیشتر از آسیب‌های آن است: «اگر برنامه‌ریزی و آینده‌نگری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - داشته باشیم می‌توانیم از فرصت‌های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - آن بهره زیادی ببریم؛ براساس اسناد بالادستی و مصوبات بر زمین مانده شورای عالی فضای مجازی برنامه‌ای را تدوین کردم که در کمیسیون‌ها بررسی و از نقطه نظرات نمایندگان استفاده کردم.»

او در ادامه به بحث حکمرانی دیجیتال اشاره کرده و می‌گوید در حال حاضر مرزهای فیزیکی، مرزهای کشورها را مشخص نمی‌کند چرا که در عصر پلتفرم‌ها به سر می‌بریم و عمق نفوذ و تعداد کاربران پلتفرم‌ها، عمق - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - راهبردی هر کشور را تعیین می‌کند. امروزه بسیاری از کشورها توسط پلتفرم‌ها اشغال شده و مرزها جا به جا شده است.

زارع‌پور با اشاره غیرمستقیم به حذف تلگرام طلایی و موبوگرام از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - روی گوشی کاربران ایرانی توسط گوگل پلی، آن را به معنای این می‌داند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - که اختیاری در این حوزه نداشته‌ایم و از ظرفیت این فضا غفلت کرده‌ایم. در حالی که پلتفرم‌های خدمات‌رسان داخلی مناسبی در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - زمینه خرید و فروش و تاکسی‌های اینترنتی داریم. آیا نمی‌توانیم در حوزه‌های دیگر به این دستاوردها برسیم؟

پیاده‌سازی شبکه ملی اطلاعات تا افق - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - 1404

وی با اشاره به ضرورت اجرای شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد این شبکه به معنای قطع دسترسی جهانی و اینترنت نیست:

«شبکه ملی اطلاعات از افتخارات هر کشور است و اجرای آن به معنای قطع دسترسی به شبکه جهانی نیست. چرا زمانی که پیغامی در فضای مجازی ارسال می‌کنیم، بسته‌های اطلاعاتی مربوطه باید از کشور خارج و به سایر کشورها مانند آلمان و آمریکا رفته و از آنجا مجدد به کشور بازگردد؟ با این روند از یک سو ناچار به پرداخت هزینه پهنای باند بین‌المللی هستیم و از سوی دیگر امنیت و استقلال کشور به خطر می‌افتد و اگر اتفاقی رخ دهد مثلا لنگر کشتی گیر کند، کل خدمات داخلی از کار می‌افتد.»

زارع‌پور با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات چندین لایه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - دارد که لایه زیرساخت آن آغاز شده و لایه‌های مربوط به مراکز داده‌ها، خدمات و محتوا نیز دارد، وعده داد در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - سقف زمانی 4 سال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - آینده شبکه ملی اطلاعات و تمام تکالیف مربوط به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که حدود 70 درصد اجرای این شبکه است را اجرایی می‌کند.

از دیگر برنامه‌های وزیر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - پیشنهادی ارتباطات در دفاعیات خود، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - حل مسئله دسترسی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - به شبکه اینترنت پرشتاب ظرف یک سال و نیم آینده بود. همچنین ظرفیت شبکه انتقال داخلی کشور که در حال اشباع است را طی دو سال آینده، 2 برابر خواهد کرد تا مشکلی برای تعاملات الکترونیکی به وجود نیاید.

او با بیان این که سهم 30 درصدی ترافیک داخلی کشور را با تکیه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - بر نخبگان و جوانان به 70 درصد می‌رسانیم، می‌گوید از ظرفیت موقعیت جغرافی جمهوری اسلامی ایران به عنوان هاب منطقه ای انتقال داده غفلت شده و تلاش می‌کنیم ظرف 2 سال این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - را احیا کنیم تا موقعیت ایران را به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - عنوان یک موقعیت راهبردی حفظ کنیم.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان
افزایش دو برابری سهم اقتصاد دیجیتال

زارع‌پور در ادامه به رتبه ایران از نظر شاخص خدمات الکترونیکی در دنیا اشاره کرده و وعده داد ظرف مدت 4 سال و با تعامل با بخش‌های مختلف دولتی، فضاهای پرکاربرد کشور را الکترونیکی خواهیم کرد و از طریق - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - درگاه واحد در اختیار مردم قرار می‌دهیم: «از رئیس جمهور - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - خواسته‌ام تا اختیاراتی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - در قالب اصل 127 قانون اساسی به اینجانب دهد تا بتوانم اجرای توسعه خدمات الکترونیکی را در جای جای دولت داشته باشم. در 4 سال پیش رو حداقل 30 پله جایگاه جمهوری اسلامی در شاخص جهانی ارتقاء پیدا خواهد کرد و به کمک همکارانم، به سمت هوشمندسازی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - فرآیندها خواهیم رفت.»

وی در بخش دیگر سخنان خود به برنامه‌هایش در حوزه اقتصاد دیجیتال اشاره کرده و با بیان این که در برخی از کشورهای اطراف درآمد برنامه‌نویسی جوانان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - آن‌ها از درآمد نفتی ما بیشتر است، مسبب آن را ضعف مسئولان دانسته و گفت:

«بنده اعتقاد دارم سهم 5 درصدی فناوری اطلاعات و ارتباطات از اقتصاد کشور - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - را می‌توان طی 4 سال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - آینده به 10 درصد رساند. حاضرم میدان‌دار این مهم شوم و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - ظرفیت‌های وزارتخانه را به کار گیرم تا این شاخص محقق شود. اکنون جوانانی در کشور از راه دور برای شرکت‌های خارجی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - تولید نرم‌افزار و انیمیشن می‌کنند و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - درآمدهای ارزی قابل توجهی نیز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - دارند. می‌توان این ظرفیت را - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - در داخل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - رونق داد تا علاوه بر ارزآوری روند مهاجرت را معکوس کرد. ما اگر زیرساخت‌ها را فراهم نکنیم علاوه بر ادامه مهاجرت جوانان طرح‌های ملی همچون شبکه ملی اطلاعات به مخاطره خواهند افتاد.»

بی‌پناهی مردم در فضای مجازی

وزیر پیشنهادی با اشاره به برنامه‌های خود در حوزه حمایت از حقوق - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - کاربران، اعتقاد دارد مردم در فضای مجازی نگران کودکان و نوجوانان خود هستند در حالی که کشورهای تولیدکننده این فناوری‌ها، ابزارهایی را برای خانواده‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که بتوانند حضور فرزندان خود را در این فضا مدیریت کنند. اما ما از چنین ظرفیتی غافل هستیم در حالی که باید این نگرانی را برای خانواده‌ها حل کرد.

او با تاکید بر این که مردم در فضای مجازی بی پناه هستند، وعده داد در صورت کسب رای اعتماد از مجلس، این مسئله را برای خانواده‌ها حل کند: «دغدغه کاربران و حمایت از حریم خصوصی مردم برای ما مهم است. چرا یک پلتفرم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - خارجی باید بتواند به خود اجازه دهد اکانت میلیون‌ها ایرانی را با مشکل روبرو کند؟ بنابراین تمام تلاش خود را برای سامان دادن این مهم به کار خواهیم گرفت.»

زارع‌پور در بخش دیگر سخنان خود به صنعت فضایی کشور اشاره کرده که به اعتقاد وی به دلیل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - نگاه سیاست‌زده که حل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - مشکلات را در خارج از مرزها جستجو می‌کرد، به محاق رفته است:

«هنوز خاطره خوش - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - پرتاب‌های موفقیت‌آمیز ماهواره های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - ایرانی با پرتابگر ایرانی در دهه 80 را به خاطر داریم اما این روند شتابان در سال‌های اخیر متوقف و حتی معکوس شده است. در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - حالی که اگر روند شتابان دهه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - 80 ادامه پیدا می‌کرد امروز ما شاهد منظومه‌های ماهواره‌ای برای دستیابی به شبکه جهانی بودیم و دغدغه‌ای در این راستا نداشتیم. اما ان‌شاءالله با اجرای سیاست‌های تحولی دولت سیزدهم حوزه فضایی را به ریل شتابان تحول خود برمی‌گردانیم.»

او در پایان با بیان این که ما هر جا خواسته‌ایم، توانسته‌ایم می‌گوید - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - در حوزه هسته‌ای، موشکی، خودکفایی و بنزین، جوانان‌مان نشان‌دادند توانایی تبدیل خواستن‌ها به توانستن را دارند و اکنون به کمک جوانان نخبه فضای مجازی را در تراز انقلاب اسلامی محقق - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رودبار استان گیلان - خواهیم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حریر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روز بخیر آیا اطراف کوی حسینی رودبار تعمیر لباسشویی گگنو WM260164 هم دارید.
پاسخ: بله در کوی حسینی شهر رودبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر گل آور نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone