🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11489.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی مشکل سنسور مجاورت گوشی‌هایش را برطرف می‌کند

در چند وقت گذشته شکایت‌های زیادی توسط کاربران شیائومی در مورد برخی گوشی‌های اخیر این کمپانی و سنسور مجاورت آن‌ها گزارش شده است. اکنون به نظر می‌رسد شیائومی به درخواست کاربران خود گوش داده و ...

در چند وقت گذشته شکایت‌های زیادی توسط - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نی ریز استان فارس - کاربران شیائومی در مورد برخی گوشی‌های اخیر این کمپانی و سنسور مجاورت آن‌ها گزارش شده است. اکنون به نظر می‌رسد شیائومی به درخواست کاربران خود گوش داده و قصد رسیدگی به آن‌ها را دارد.

ریشه دقیق این مشکل هنوز تایید نشده اما برخی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نی ریز استان فارس - کاربران معتقدند که این یک مشکل سخت‌افزاری است. شاید به همین دلیل شیائومی تصمیم گرفته که به قرارداد خود را با Elliptic Labs (عرضه کننده‌ سنسورهای مجاورت) پایان دهد. غول فناوری چینی اکنون قرارداد جدیدی با Minghao Sensing ثبت کرده اما مشخص نیست که سنسورهای جدید چه زمانی روانه گوشی‌های شیائومی خواهند شد.

علاوه بر این، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نی ریز استان فارس - شیائومی همچنین سعی خواهد کرد با ارائه بروزرسانی‌های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نی ریز استان فارس - OTA خود سنسور مجاورت دستگاه‌هایی که با این مشکل روبه‌رو شده‌اند را مجددا کالیبره و برطرف کند. اما در صورتی که این یک مشکل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نی ریز استان فارس - سخت‌افزاری گسترده باشد، همانطور که برخی منابع عنوان کرده‌اند، ارائه بروزرسانی از سوی شیائومی احتمالا راه‌حل موردانتظار کاربران نخواهد بود. علاوه بر این، زمان انتشار بروزرسانی‌ها نیز از سوی شیائومی اعلام نشده است.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نی ریز استان فارس

در حال حاضر باید منتظر ماند و دید شیائومی برای حل مشکل این گوشی‌ها چه راه‌حلی را انتخاب می‌کند. با این وجود پاسخ شیائومی به گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران و تلاش برای حل مشکل آن‌ها نکته مثبتی برای این غول - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نی ریز استان فارس - فناوری چینی محسوب می‌شود.

حالا که شیائومی به پرفروش‌ترین برند موبایل در جهان تبدیل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نی ریز استان فارس - شده و می‌خواهد همچنان جایگاهش را حفظ کند، باید بیش از پیش به مشکلات کاربران واکنش نشان دهد و سعی در رفع آن‌ها داشته باشد. در صورتی که این کمپانی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نی ریز استان فارس - چنین رویکردی را در پیش نگیرد، با گذر زمان و افزایش شکایت‌ها، فروش آن کاهش می‌یابد.

آیا شما هم در هنگام استفاده از گوشی‌های شیائومی با مشکلات مربوط به سنسور مجاورت مواجه شده‌اید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نی ریز استان فارس - در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone