🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11458.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویری از قطعات پیکسل 5a 5G: گوشی جدید گوگل فردا معرفی می‌شود؟

گوگل برای عرضه گوشی پیکسل 5a 5G آماده می‌شود و حالا تصاویری از قطعات داخلی این دستگاه منتشر شده و همچنین منبع آن‌ها از معرفی این گوشی جدید در تاریخ ۲۶ مرداد یعنی فردا خبر ...

گوگل برای عرضه گوشی پیکسل 5a 5G آماده می‌شود و حالا تصاویری از قطعات داخلی این دستگاه منتشر شده و همچنین منبع آن‌ها از معرفی این گوشی جدید در تاریخ ۲۶ مرداد یعنی فردا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نکا استان مازندران - خبر داده است.

گوگل می‌خواهد تا پایان سال جاری میلادی چندین گوشی جدید را روانه بازار کند. در حالی که این غول جستجوی اینترنتی چند وقت پیش گوشی‌های سری پیکسل ۶ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نکا استان مازندران - را به نمایش گذاشت و فروش آن‌ها از پاییز حداقل در ۱۰ کشور شروع می‌شود، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نکا استان مازندران - هنوز گوشی پیکسل 5a 5G از راه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نکا استان مازندران - نرسیده است.

پیکسل 5a 5G به عنوان جایگزین پیکسل 4a - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نکا استان مازندران - 4G بهبودهایی را تجربه خواهد کرد، با این وجود همچنان شاهد استفاده از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نکا استان مازندران - دوربین اصلی دوگانه و بدنه پلاستیکی خواهیم بود. این گوشی هوشمند جدید بجای باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی به باتری بسیار حجیم‌تر ۴۶۸۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود و همچنین بدنه پلاستیکی‌اش بهتر در دست جای می‌گیرد.

طبق تصاویر، این گوشی هوشمند از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند که برای علاقه‌مندان به موسیقی خبر خوشایندی است. در این تصاویر خبری از مدار اصلی و همچنین سایر قطعات نیست، با این حال انتظار داریم گوگل برای این محصولش بجای تراشه انحصاری تنسور در پیکسل ۶، از چیپ اسنپدراگون استفاده کند. این احتمالا وجود دارد که با تراشه اسنپدراگون 765G روبه‌رو شویم.

این منبع همچنین ادعا کرده گوگل در تاریخ ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) یعنی فردا از پیکسل 5a 5G رونمایی می‌کند. شایعات در گذشته از عرضه این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۶ آگوست (۴ شهریور) خبر داده بودند.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند جدید گوگل با قیمت ۴۵۰ دلار از راه برسد که اگرچه نسبت به نسل قبلی‌اش ۵۰ دلار ارزان‌تر است، اما همچنان با قیمت بالاتری نسبت به پیکسل 4a با قیمت ۳۵۰ دلار روانه بازار می‌شود. اگر گزارش امروز صحت داشته باشد، فردا گوگل از این دستگاه رونمایی می‌کند و مدت کوتاهی پس از آن، روانه بازار می‌شود.

- تعمیرات لباسشویی میله در شهر نکا استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone