🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11481.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی احتمالا مشتری بعدی پنل نسل جدید سامسونگ خواهد بود

گوشی iQOO 8 پرو اولین دستگاه جهان با نمایشگر E5 LTPO Super AMOLED سامسونگ معرفی شد و ظاهرا به نظر می‌رسد شیائومی نیز قصد دارد موبایل‌های خود را با نمایشگر نسل جدید کره‌ا‌ی‌ها مجهز کند ...

گوشی iQOO 8 پرو اولین دستگاه جهان با نمایشگر E5 LTPO Super AMOLED سامسونگ معرفی شد و ظاهرا به نظر می‌رسد شیائومی نیز قصد دارد موبایل‌های خود را با نمایشگر نسل جدید کره‌ا‌ی‌ها مجهز کند تا احتمالا از روزنه مخصوص دوربین سلفی کوچکتر و نرخ تازه سازی بالاتری - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان - بهره ببرند.

براساس پست منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو چین، شیائومی مدت‌هاست که در حال آزمایش نمایشگر E5 LTPO - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان - Super AMOLED سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند است. گفته می‌شود پنل مورد استفاده توسط شرکت چینی به لطف فناوری LTPO دارای روزنه مخصوص دوربین سلفی نسبتا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان - کوچک‌تر و نرخ‌ تازه‌سازی سازگار است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان

با این وجود، درباره میزان کوچک بودن شیار مخصوص دوربین سلفی هیچ صحبتی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان - نشده است. سری ردمی K40 این شرکت دارای کوچک‌ترین حفره دوربین سلفی (۲.۹۸ میلی متر) در بین گوشی‌های جهان است. بنابراین احتمال - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان - دارد روزنه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان - مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر گوشی آینده شیائومی به همان اندازه یا حتی کوچک‌تر از آن باشد.

با توجه به اینکه نمایشگری با مشخصات عنوان شده، بالارده محسوب می‌شود، ممکن است برای اولین بار در گوشی‌های سری شیائومی می ۱۲ نمایش داده شود. گفته می‌شود جانشین سری می ۱۱ در ماه دسامبر با یکی از چیپست‌های اسنپدراگون با شماره مدل SM8450 که هنوز معرفی نشده، روانه بازار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان - خواهد شد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، درست مانند سری می ۱۱، گوشی‌های خانواده می ۱۲ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان - شیائومی نیز اولین گوشی‌های جهان با پشتیبانی از پردازنده‌های نسل بعدی کوالکام خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد اولین گوشی شیائومی با پنل LTPO برای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان - نرخ‌ تازه‌‌سازی تطبیقی خواهد بود.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره گوشی می ۱۲ منتشر نشده و تنها چند شایعه به برخی ویژگی‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان - فوق‌العاده آن اشاره دارد. برای مثال شایعات حاکی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر الوند استان زنجان - از آن است که احتمالا نسخه اولترا گوشی آینده شیائومی از دوربین‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژر ۲۰۰ وات پشتیبانی می‌کند. با این وجود هنوز نمی‌توان به این شایعات اکتفا کرد و مشخص نیست که چه مقدار از این اطلاعات درست باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone