🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11461.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مانیتور ال‌جی UltraFine 32EP950 با پنل OLED و قیمت ۴۰۰۰ دلار روانه بازار شد

شرکت ال‌جی چند وقت پیش از اولین مانیتور OLED خود با نام 4K UltraFine 32EP950 رونمایی کرد و حالا این محصول با قیمت فوق‌العاده بالای ۴۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد. ال‌جی UltraFine 32EP950 یک پنل ...

شرکت ال‌جی چند وقت پیش از اولین مانیتور OLED خود با نام 4K UltraFine 32EP950 رونمایی کرد و حالا این محصول با قیمت فوق‌العاده بالای ۴۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

ال‌جی UltraFine 32EP950 یک پنل ۳۲ اینچی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان - با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و کنتراست بالا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان - شبیه مانیتورهای عادی است. ولی نکته مهم درباره این مانیتور استفاده از پنل OLED است که معمولا نیاز به روشنایی بالایی ندارد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان

ال‌جی در گذشته محصولات سری UltraFine را برای کامپیوترهای مک عرضه می‌کرد که معمولا همیشه به‌صورت انحصاری از طیف - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان - رنگی Display-P3 پشتیبانی می‌کردند. ولی حالا UltraFine 32EP950 نود و نه درصد طیف رنگی AdobeRGB و DCI-P3 (CIE1976) را پوشش می‌دهد.

مانیتور ال‌جی مثل اکثر مانیتورهای OLED قیمت بالایی دارد. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان - این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان - دستگاه با برچسب ۴۰۰۰ دلاری به فروش می‌رسد که در مقایسه با سایر مانیتورها و تلویزیون‌ها گران‌تر است. برای مثال، مانیتور ۴۸ اینچی گیگابایت آئوروس FO48U که از حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، با قیمت ۱۷۰۰ دلار به فروش می‌رسد. با این حال، مانیتور گیگابایت برای رقابت با بهترین مانیتورهای گیمینگ 4K عرضه شده و قصد رقابت با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان - مانیتورهای حرفه‌ای را ندارد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان

چنان‌چه پیگیر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان - بازار مانیتورهای حرفه‌ای بوده باشید، احتمالا با پرو دیسپلی XDR اپل هم آشنایی دارید. کوپرتینویی‌ها مانیتور خود را در مدل استاندارد با قیمت ۴۹۹۹ دلار و در مدل مجهز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان - به لایه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان - ویژه نانو با قیمت ۵۹۹۹ دلار می‌فروشند.

مانیتور ۳۲ اینچی ال‌جی برخلاف همتای غیر OLED این دستگاه از تاندربولت پشتیبانی نمی‌کند ولی درگاه USB-C با قابلیت انتقال توان ۹۰ واتی دارد که برای تامین انرژی یک مک‌بوک - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان - پرو ۱۶ اینچی کافی است. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان - این مانیتور دو - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان - درگاه DisplayPort 1.4 و یک درگاه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کاشان استان اصفهان - HDMI به همراه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد و قادر به نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ با دامنه پویای بالاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone