🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11470.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اقدامات اسنپ برای حفظ امنیت سفرها؛ هم‌مسیر اسنپ، برای سفری امن‌تر

از آنجا که داشتن سفری ایمن یکی از دغدغه‌‌های اصلی اسنپ است، این تاکسی اینترنتی سعی کرده با تمهیدات مختلف امنیت سفرهایش را تأمین کند. احراز هویت و تایید صلاحیت کاربران راننده توسط پلیس ناجا، ...

از آنجا که داشتن سفری ایمن یکی از دغدغه‌‌های اصلی اسنپ است، این تاکسی اینترنتی سعی کرده با تمهیدات مختلف امنیت سفرهایش را تأمین کند. احراز هویت و تایید صلاحیت کاربران راننده توسط پلیس ناجا، ثبت اطلاعات کاربران و مشخصات سفرها، قرار دادن سرویس امنیت سفر در داخل اپلیکیشن و پشتیبانی ۲۴ ساعته - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - از راهکارهای اسنپ برای سفری امن هستند.

بررسی صلاحیت کاربران راننده از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - سوی ناجا 

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که فرد متقاضی برای فعالیت در ناوگان اسنپ از چه فیلتری عبور می‌کند؟ 

اسنپ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - تأیید صلاحیت همه‌‌جانبه‌ی کاربران راننده‌ی خود را به پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا سپرده‌ است. اطلاعات فرد متقاضی، پس از اتمام مراحل ثبت‌نام و ارائه‌ی مدارک، در پرتال مشترک اسنپ با ناجا بارگذاری می‌شود. ناجا سوابق متقاضی را از طریق شماره‌ی ملی بررسی می‌کند و نتیجه‌ی استعلام (تایید یا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - عدم تایید صلاحیت) به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - اسنپ اعلام می‌شود.

جالب است بدانید که برای استخدام در بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌ها داشتن گواهی سوء‌پیشینه کافی است، ولی برای پیوستن به ناوگان اسنپ، ناجا با در اختیار داشتن بانک‌های اطلاعاتی کامل و همچنین بررسی صلاحیت متقاضی از چند - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - منبع مختلف، سوابق افراد را به‌صورت همه‌جانبه بازبینی می‌کند. برای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - همین ممکن است حتی فردی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - که گواهی عدم سوءپیشینه دارد از سوی ناجا برای فعالیت در ناوگان اسنپ رد صلاحیت شود. 

همراهی همیشگی تیم پشتیبانی و امنیت سفر 

علاوه بر تیم پشتیبانی اسنپ که ۲۴ ساعته پاسخگوی کاربران است، تیم امنیت سفر هم برای پشتیبانی از کاربران در موارد اضطراری، ۲۴ ساعته در کنار شماست. 

اگر هنگام سفر به هر دلیلی احساس ناامنی کردید یا به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - کمک - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - و پشتیبانی سریع اسنپ نیاز داشتید، از طریق سرویس امنیت سفر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - (دکمه‌ی آبی رنگی که پس از آغاز سفر روی اپلیکیشن می‌بینید) با تیم امنیت تماس بگیرید. کارشناسان این تیم برای حل موارد حاد و اضطراری آموزش دیده‌اند و تا پایان سفر و رسیدن شما به مقصد همراه‌تان خواهند بود. 

ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت

اسنپ در مسیر توسعه‌ی سرویس امنیت خود به تازگی قابلیت «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» را به این سرویس اضافه کرده است که به‌زودی برای همه‌ی کاربران فعال می‌شود. در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - زمان احساس خطر، اگر به هر دلیلی امکان تماس تلفنی با تیم امنیت سفر اسنپ را نداشتید، می‌توانید مشکل خود را از طریق یک پیام متنی به کارشناس تیم امنیت منتقل کنید.

امکان «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» در حال حاضر برای نسخه‌ی وب‌اپلیکیشن اسنپ فعال شده است و در ماه‌های آینده به نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن اسنپ هم اضافه می‌شود. 

سرویس «امنیت سفر» اسنپ بعد از اتمام سفر نیز در دسترس کسانی که از نسخه‌ی وب‌اپلیکیشن اسنپ استفاده می‌کنند، خواهد بود تا اگر در شرایط خاصی بودید همچنان بتوانید با تیم امنیت در ارتباط باشید.

رصد لحظه‌ای مسیر حرکت شما

حتما می‌دانید که مبدا و مقصد سفر روی نقشه، مسیر حرکت‌ و شماره‌ی پلاک خودرو و مشخصات راننده‌ در اسنپ ثبت می‌شود و قابل پیگیری است.

همچنین، در تمام سفرهای اسنپی می‌توانید با ورود به سرویس «امنیت سفر» اطلاعات سفر و موقعیت مکانی لحظه‌ای خود را با دوستان یا خانواده به اشتراک بگذارید. علاوه بر اینکه آن‌ها می‌توانند روی نقشه به صورت دقیق موقعیت مکانی شما را تا انتهای سفر لحظه به لحظه دنبال کنند، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - نام کاربر راننده، عکس و شماره‌ی پلاک - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - خودرو هم برای آن‌ها ارسال می‌شود.

خواندن اطلاعات مفید درباره‌ی امنیت سفر و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - گزینه‌ی «درخواست آمبولانس» از دیگر قابلیت‌های سرویس امنیت سفر اسنپ است. 

پنهان‌سازی شماره تماس 

با قابلیت تماس امن، به جای نمایش دادن شماره‌ی تلفن‌تان در تماس‌های اسنپی، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - از یک شماره‌ی واسط برای برقراری ارتباط استفاده می‌شود. با فعال کردن این گزینه در داخل اپ، شماره‌ی تلفن شما برای جلوگیری از هر گونه سوء‌استفاده‌ی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - احتمالی مخفی می‌شود تا سفری امن و بدون دغدغه داشته باشید.

هر مسافر، یک کارشناس کنترل کیفی سفر

تمام مواردی که - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - ذکر شد باعث می‌شود تاکسی اینترنتی اسنپ در مقایسه با سرویس‌های آفلاین و سنتی نسبت به جرم بازدارنده باشد. با این حال اگر موردی در سفر پیش آمد که باعث ناراحتی شما شد حتما به پشتیبانی اسنپ اطلاع دهید. همچنین در بخش «بازخورد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - سفر» گزینه‌ای به نام عدم حفظ حریم شخصی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن برخوردهای نامناسب و ناهنجار را گزارش دهید. 

تمام گزارش‌هایی که در تماس با - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - پشتیبانی یا در بخش بازخورد سفر ثبت می‌کنید، پیگیری می‌شوند و با هر خطایی بسته به نوع، میزان و تکرارش برخورد متفاوتی از تذکر تا غیرفعالی موقت یا دائم می‌شود. همچنین در صورتی که امتیاز راننده از حد تعیین شده پایین‌تر بیاید، سیستم اسنپ به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آمل استان مازندران - صورت خودکار راننده را به منظور بررسی عملکردش غیرفعال می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone