🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11467.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Instories؛ ابزاری کاربردی برای ساخت استوری‌های جذاب

اینستاگرام به صورت مداوم سعی دارد با انتشار آپدیت‌های جدید، ابزارهای تازه‌ای را به بخش استوری‌های خود بیفزاید. اما بسیاری از برنامه‌ها مانند اپلیکیشن Instories قابلیت‌های مشابه یا فراتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهند ...

اینستاگرام به صورت مداوم سعی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - دارد با انتشار آپدیت‌های جدید، ابزارهای تازه‌ای را به بخش استوری‌های خود بیفزاید. اما بسیاری از برنامه‌ها مانند اپلیکیشن Instories قابلیت‌های مشابه یا فراتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که به کمک آن‌ها می‌توان استوری‌های جذاب‌تر و حرفه‌ای ایجاد کرد.

اگر صاحب - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - کسب و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - کارهای کوچک آنلاین هستید و اینستاگرام به عنوان یکی از درگاه‌های اصلی جذب مشتریان برای شما محسوب می‌شود، اپلیکیشن Instories می‌تواند در بهبود ظاهر پیج و استوری‌ها - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - کمک چشمگیری کند. مخصوصاً در شرایطی که بسیاری از فروشگاه‌های نوپای آنلاین توان تأمین هزینه‌های لازم جهت بهره‌گیری از خدمات حرفه‌ای طراحی و گرافیک - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - را ندارند. 

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان

با وجود این که Instories به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد، اما بسیاری از قابلیت‌های آن نیازمند پرداخت درون برنامه‌ای است که مبلغ نهایی جهت در اختیار داشتن تمامی امکانات را به حدود ۵۰ دلار می‌رساند. مشخص است که چنین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - رقمی برای کاربران داخل ایران نسبتاً زیاد محسوب می‌شود؛ پس توصیه می‌کنیم از همان ابتدا قید نسخه رایگان و رسمی را بزنید و نسخه کرک شده برنامه را از سایت‌های غیر رسمی دانلود کنید.

مهم‌ترین قابلیت اپلیکیشن Instories قالب‌های آماده آن هستند که نه تنها نیاز به خلاقیت جهت ایجاد استوری‌های خیره‌کننده را برطرف کرده است، بلکه می‌تواند در زمان صرف شده جهت تولید آن‌ها هم تأثیر بسزایی داشته باشد. پس از نصب برنامه و ورود به آن، با طراحی دلنشین مواجه خواهید شد که از همان ابتدا سعی دارد قالب‌ها را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - در معرض توجه کاربر قرار دهد. تنوع قالب‌ها بسیار زیاد است و با حرکت میان دسته‌های موجود در نوار ابزار بالایی می‌توانید موارد دلخواه خود را پیدا کنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان

پس از یافتن قالب مورد نظر و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - لمس آن به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - بخش ادیتور منتقل خواهید شد. در این قسمت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - می‌توانید تصویر اصلی استوری خود را در قالب انتخاب شده قرار دهید. همچنین به لطف تایم لاین موجود در بخش پایینی ادیتور قادر هستید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - تا چندین تصویر را برای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - یک استوری در نظر بگیرید و زمان مختص به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - هر کدام را تنظیم نمایید. به صورت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - پیش - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - فرض زمان تعریف شده برای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - هر تصویر، پنج ثانیه خواهد بود.

اگر بیش از یک تصویر به تایم لاین ادیتور اضافه کنید، متوجه خواهید شد که آیکن جدیدی میان تصاویر نمایش داده می‌شود. با لمس آن می‌توانید جلوه انتقال به تصویر بعدی (Transition) را انتخاب کنید. موارد در دسترس درون سه دسته‌بندی مختلف قرار گرفته‌اند که هر کدام حدوداً پنج جلوه را درون خود جای داده‌اند. کمی بازی کردن با - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - جلوه‌ها می‌تواند ظاهری سفارشی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - از قالب را فراهم کند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان

با لمس گزینه Add در نوار پایینی، امکاناتی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - برای افزودن متن، استیکر، لوگو و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - فایل گیف نمایش داده می‌شود که همگی برای ساخت یک استوری جذاب و کاربر پسند بسیار ضروری هستند. انیمیشن‌های متعددی برای افزودن پویایی به متن‌ها وجود دارند و حتی می‌توان آن‌ها را با آیکن‌های شبکه‌های اجتماعی گوناگون ترکیب کرد. پتانسیل استفاده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - از ویژگی‌های این بخش بسیار زیاد است و کاربران با توجه به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - میزان خلاقیت خود می‌توانند خروجی‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - حیرت‌انگیزی دریافت کنند. همچنین می‌توانید فونت دلخواه خود را در داخل برنامه آپلود کنید و مورد استفاده قرار دهید.

با انتخاب گزینه Editor، به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - تایم لاینی پیشرفته‌تر دسترسی پیدا می‌کنید که در آن تمامی المان‌های گرافیکی اضافه شده به پروژه و مدت زمان نمایش آن‌ها قابل مشاهده و تغییر است. با اسکرول کردن تایم لاین هم پیش نمایش زند‌ه‌ای از جلوه‌ها نمایش داده می‌شود. قسمت Music همان طور که از نامش مشخص است، موسیقی‌های متنوعی را برای افزودن به استوری به همراه دارد و اگر نتوانید فایل دلخواه خود را در میان موارد پیش فرض اپلیکیشن پیدا کنید، می‌توانید آن را از حافظه دستگاه انتخاب نمایید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان

آخرین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - قسمت موجود در بخش ویرایش پروژه، Style نام دارد که در آن می‌توان اقدام به تغییر قالب مورد استفاده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - یا پس زمینه استوری کرد. همچنین گزینه‌ای مختص به تغییر نسبت تصویر وجود دارد که به کمک آن قادر خواهید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - بود تا تصاویری مناسب پست‌های اینستاگرام نیز در کنار استوری‌ها، داشته باشید. با لمس آیکن چشم در قسمت بالایی صفحه، پیش نمایشی از فایل قابل مشاهده است.

در نهایت پس از ایجاد تغییرات دلخواه باید اقدام به دریافت خروجی از پروژه کرد. کاربران می‌توانند تمامی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - تصاویر موجود در پروژه را به صورت یک استوری دریافت کنند یا هر کدام را به شکل جداگانه در اختیار داشته باشند. علاوه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - بر فرمت ویدیویی، می‌توان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - فرمت تصویری نیز از آن‌ها تهیه کرد. متأسفانه گزینه پیشرفته‌تری در این قسمت وجود ندارد و تنظیمات مرتبط با ویدیو به صورت خودکار با پیش فرض‌های اینستاگرام صورت می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان

اپلیکیشن Instories مناسب افرادی است که زمان و مهارت کافی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - برای استفاده از اپلیکیشن‌های ویرایشگر حرفه‌ای ندارند؛ اما می‌خواهند برای صفحه کسب و کار یا حساب کاربری شخصی خود، استوری‌های جذاب و دلنشین داشته باشند. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و روان تهیه شده است و در مدت کوتاهی می‌توان به بیشتر امکانات آن مسلط شد. اگرچه تعداد قابلیت‌های موجود - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - در اپ ممکن است به برخی رقبای خود نرسد، اما تنوع قالب‌ها در کنار ترکیب جلوه‌های گرافیکی گوناگون می‌تواند خروجی بسیار مطلوبی به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - همراه داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان

Instories: insta story collage maker & edit video

سازنده: Ylee Studio LTD قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آستارا استان گیلان - و اندروید حجم: ۲۹۱ و ۷۸ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone