🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11479.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تیک تاک از اعمال محدودیت‌های جدید برای کاربران نوجوان پرده برداشت

تیک تاک به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر دنیا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار دارد و اخیرا تغییرات و محدودیت‌هایی را در اپلیکیشن خود اعمال کرده تا میزان مصرف کاربران نوجوان ...

تیک تاک به عنوان یکی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان - از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر دنیا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار دارد و اخیرا تغییرات - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان - و محدودیت‌هایی را در اپلیکیشن خود اعمال کرده تا میزان مصرف کاربران نوجوان را کنترل کند.

مطابق تغییرات جدید، تیک تاک از ساعت ۹ شب به بعد برای کاربران ۱۳ تا ۱۵ سال و از ساعت ۱۰ شب به بعد برای کاربران ۱۶ تا ۱۷ سال نوتیفیکیشن ارسال نمی‌کند. علت اصلی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان - این تغییر مقابله با فشاری است که برای برقراری ارتباط روی کاربران قرار می‌گیرد. تحقیقات نشان داده‌اند که جوانان بیشتر از بزرگسالان در معرض فشارهای شبکه‌های اجتماعی هستند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان

افزون بر این، تیک تاک محدودیت‌هایی را در سیستم پیام‌رسانی خصوصی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان - این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان - شبکه اجتماعی اعمال کرده است. بر این اساس، ارسال پیام خصوصی به کاربران کوچک‌تر از ۱۶ سال ممنوع است و این کاربران به‌صورت پیش‌فرض به بخش پیام‌های خصوصی دسترسی ندارند، اما اگر بخواهند می‌توانند به‌صورت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان - دستی این بخش را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان - فعال کنند.

تیک تاک از کاربران جوان خود می‌خواهد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان - درک بهتری نسبت به مخاطبانشان داشته باشند و چگونگی مصرف این محتواها را تحت کنترل قرار دهند. از این رو، ویدیوی کاربران زیر ۱۶ سال دیگر به شکل رسمی از طریق این پلتفرم قابل دانلود نخواهد بود. این ویژگی به‌طور - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان - خودکار برای همه کاربران زیر ۱۶ و ۱۷ سال فعال می‌شود، اما مثل بخش پیام‌های خصوصی به‌صورت دستی قابل فعال‌سازی است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان

همچنین، حالا اگر یک کاربر زیر ۱۶ سال بخواهد ویدیویی را در تیک تاک منتشر کند، پنجره پاپ‌آپی ظاهر می‌شود و امکان انتخاب مخاطبان ویدیو را فراهم می‌سازد.

نکته مهم درباره این تغییرات که در نوع - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان - خود بزرگ و مهم محسوب می‌شوند، خوداظهاری صحیح سن توسط کاربران است. اگر کاربران به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان - درستی سن خود را اعلام نکنند، این ویژگی‌ها مطابق برنامه اعمال نخواهد شد و تمام این تلاش‌ها بی‌فایده خواهد بود. البته تیک تاک با این تغییرات وظیفه خود را انجام داده و بقیه کار را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لنگرود استان گیلان - به خود کاربران محول کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone