🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19070.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

قدرت نمایی اگزینوس ۲۱۰۰ از نظر عملکرد و مصرف انرژی در مقابل اگزینوس ۹۹۰

براساس بنچمارک‌های انجام شده،‌ اگزینوس ۲۱۰۰ از نظر عملکرد و همچنین بهینه کردن مصرف انرژی پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به اگزینوس ۹۹۰ داشته است. کانال یوتیوب «Golden Reviewer» نتایج مربوط به بررسی پردازنده‌ گوشی‌های هوشمند پرچمدار ...

براساس بنچمارک‌های انجام شده،‌ اگزینوس ۲۱۰۰ از نظر عملکرد و همچنین بهینه کردن مصرف انرژی پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به اگزینوس ۹۹۰ داشته است.

کانال یوتیوب «Golden Reviewer» نتایج مربوط به بررسی پردازنده‌ گوشی‌های هوشمند پرچمدار ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - را منتشر کرد.

نتایج بررسی‌ها نشان می دهد که هسته‌ M5 پردازنده اگزینوس ۹۹۰ موفق به کسب امتیاز ۳۰.۹۵ و هسته میانی کورتکس A76 ‌با کسب امتیاز ۲۱.۵۴، امتیاز کمتری نسبت به اگزینوس ۲۱۰۰ با امتیاز هسته کورتکس X1 با امتیاز ۳۹.۶۱ و هسته کورتکس A78‌ با امتیاز ۳۵.۷۱ کسب کرده است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان

از نظر مصرف انرژی نیز هسته‌های بزرگ و میانی چیپست اگزینوس ۹۹۰ به ترتیب امتیاز ۸.۰۹  و ۱۳.۰۲ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - را برای عملکرد خود به ازای هر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - وات دریافت کرده‌اند. این در حالی است که هسته‌های بزرگ و میانی چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ امتیاز - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۱۲.۳۸ و ۱۴.۴۶ را به ازای عملکرد هر وات کسب کرده‌اند که پیشرفت چشمگیری برای چیپست جدید محسوب می شود.

در نتیجه با جرات - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - می توان گفت که سامسونگ اگزینوس ۲۱۰۰ را با عملکرد و همچنین مصرف بهینه‌تر انرژی در مقایسه با اگزینوس ۹۹۰ به بازار عرضه کرده است. به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - همین دلیل است که پرچمداران سری گلکسی S21 عملکرد بهتر و طول عمر بیشتری نسبت به گوشی های سری گلکسی S20 از خود نشان می دهند.

با این وجود، اگزینوس ۲۱۰۰ به عنوان قدرتمندترین چیپست بازار شناخته نمی شود و اسنپدراگون ۸۸۸ حتی از اگزینوس ۲۱۰۰ نیز از نظر عملکرد و مصرف بهینه انرژی پیشی گرفته است. می توان گفت که چیپست قدرتمند سامسونگ عملکردی بهینه تر از اسنپدراگون ۸۶۵ و کرین ۹۰۰۰ دارد، اما با فاصله نزدیکی، عقب تر از اسنپدراگون ۸۸۸ قرار دارد.

کانال یوتیوب « PBK Reviews» عملکرد اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ را در گوشی گلکسی S21 مقایسه کرده است.

البته باید در نظر داشت که از نظر پردازنده گرافیکی، اسنپدراگون ۸۸۸ وضعیت مناسب تری نسبت به اگزینوس ۲۱۰۰ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - دارد،‌ هرچند در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - حین - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - تست‌ها - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - مشخص شد که گوشی مجهز به اگزینوس ۲۱۰۰ درجه حرارت کمتری نسبت به نسخه دیگری مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone