🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40717.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اختراع دانشمندان ایرانی برای تنظیم دمای هوای ادارات به دلخواه هر یک از کارمندان

اختلاف دمای هوا در ادارات یکی از موضوعاتی است که کارمندان اغلب بر سر آن باهم اختلاف دارند، مثلا همین الان که من این متن را می نویسم از سرما می لرزم درحالی که همکارم ...

«هاشم اکبری»، استاد دانشکده مهندسی ساختمان، عمران و محیط - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - زیست دانشگاه کنکوردیا این تحقیق - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را با کمک «فرهاد مفیدی» انجام داده که به تازگی موفق به اخذ درجه دکترا در رشته ساختمان شده است.

این محققان روش جدید خود را در یک ساختمان اداری واقع - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در فضای باز که به پنج بخش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تقسیم شده و در هر بخش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 4 نفر قرار داشتند آزمایش کرده اند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
پروفسور هاشم اکبری

آنها برای شبیه‌سازی درجه حرارت، میزان تهویه و نورهای طبیعی و مصنوعی مناسب یک مدل ریاضی از تمایلات هر یک از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کارکنان را بر اساس حسگرهای نصب شده در سراسر دفتر ایجاد کردند.

دکتر مفیدی در این باره می گوید:

ما چندین پارامتر مختلف از جمله فرآیندهای تبادل انرژی در سراسر ساختمان، مجموعه‌ای از پارامترهای محیطی داخلی و خارجی، هزینه‌های انرژی، کیفیت هوای داخلی، فعالیت‌های کارمندان و ترجیحات حرارتی و بصری شخصی را در نظر گرفتیم.

از این روش پیشنهادی می توان به عنوان مغز هوشمند پلتفرم های ابری مدیریت انرژی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بنفشه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا میتونم یه سوال بپرسم طرفای مجتمع کیهان پیرانشهر تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در مجتمع کیهان شهر پیرانشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone