🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40716.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن TV Time؛ هرگز از دنیای سریال ها عقب نمانید

اگر عاشق دنبال کردن سریال های تلویزیونی هستید و وقت زیادی را پای این کار می گذارید، اپلیکیشن امروز را از دست ندهید. TV Time به معنای واقعی کلمه بهشت سریال بازهاست؛ جایی که می توانید ...

اگر عاشق دنبال کردن سریال های تلویزیونی هستید و وقت زیادی را پای این کار می گذارید، اپلیکیشن امروز را از دست ندهید. TV Time به معنای واقعی کلمه بهشت سریال بازهاست؛ جایی که می توانید اخبار سریال های مورد علاقه تان را دنبال کنید، با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - طرفداران به بحث و گفتگو بنشینید و همیشه آمار پخش جدیدترین سریال ها را داشته باشید.

TV Time با گردآوری اطلاعات کامل در مورد سریال ها و البته ایجاد یک شبکه اجتماعی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بزرگ از میلیون ها طرفدار هم محیطی برای بحث و گفتگوی علاقه مندان به فیلم و سریال ایجاد کرده و هم شما را با محبوب ترین سریال های روز آشنا می کند. TV Time از چهار منوی مجزای پروفایل، For You، Watchlist و Upcoming تشکیل شده که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

دوست دارید بدانید که تا حالا برای تماشای سریال ها چقدر زمان گذاشته اید؟ این اولین آماری است که بعد از ثبت نام در TV Show به دست می آورید. اپلیکیشن بسته به هر سریال و فصل هایی که از آن دیده اید، زمانی که پای آن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گذاشته اید را تخمین زده و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در پروفایل تان به نمایش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در می آورد. این در واقع نماد و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نشانه ای برای بقیه کاربرهاست تا بدانند که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شما چقدر سریال باز هستید.

TV Show به غیر از تخمین زمان صرف شده برای سریال ها (که به شکل ساعت و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - روز و ماه ارائه می کند) آمار و ارقام - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جالب دیگری هم در اختیارتان می گذارد. اگر تمام سریال هایی که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تا حالا دیده اید را در اپلیکیشن ثبت کنید، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - TV Show با رسم نمودار دقیقا به شما می گوید که برای کدام ژانرها بیشتر وقت گذاشته اید و از کدام سبک ها اصلا لذت نمی برید. همین آمار و ارقام TV Show را برای پیشنهاد سریال مناسب به شما راهنمایی می کند که از مزایای خوب این اپ به شمار می رود.

شبکه اجتماعی TV Show میزبان میلیون ها عاشق فیلم و سریال است که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می توانید به آن ها درخواست دوستی بفرستید، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در مورد سریال های محبوب تان بحث کنید و ضمنا با مقایسه نمودارهای سریال دیدن تان یک کل کل داغ و جانانه هم داشته باشید.

همانطور که گفتیم، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - TV Show درست مثل اینستاگرام و فیسبوک یک شبکه اجتماعی است که قابلیت هایی مثل ارسال پست ویدیویی و تصویری و GIF را به شما داده. البته این بار تمرکز روی سریال های تلویزیونی است و صحبت از هیچ چیز دیگری نمی شود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

در فید کاربری TV Show می توانید پست های دوستان تان را ببینید، لایک کنید و برایشان نظر بگذارید. البته تایملاین TV Show به غیر از پست های دوستان پست های داغ بقیه کاربران اپلیکیشن را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هم به نمایش می گذارد تا در جریان آخرین واکنش های مردم به سریال ها هم قرار بگیرید.

در TV Show می توانید نسبت به هر قسمت از هر سریال واکنش نشان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دهید و توسعه دهندگان اپ هم امکانات پر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و پیمانی برای این کار در اختیارتان گذاشته اند. به غیر از ارسال عکس و ویدیو و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گیف، TV Show حتی اجازه می دهد که برای هر سریالی پادکست ضبط کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

همچنین در آپدیت های اخیر اپ بخش فوق العاده سرگرم کننده ای  به آن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اضافه شده تا با انتخاب یک اسکرین شات از هر سریال آن را به meme تبدیل کنید. کشیدن نقاشی روی تصاویر و چسباندن استیکر و باز کردن دیالوگ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - باکس و ... کارهای متنوعی هستند که در این بخش TV Show می توانید به سبک و سیاق استوری های اینستاگرام انجام بدهید.

اما ساخت میم تنها قابلیت سرگرم کننده TV Show نیست. اگر می خواهید که تسلط تان بر سریال ها را هم بسنجید، اپلیکیشن یک بخش مجزا در نظر گرفته که در مورد سریال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ها به سوالات چهار گزینه ای پاسخ بدهید. با شرکت در هر کوئیز (که مستقیما از اپ کوئیز آپ الگوبرداری شده) می توانید امتیاز و نشان بگیرید که همه آن ها می توانند اعتبار کاربری تان در شبکه اجتماعی TV Show - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را ارتقاء بدهند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یکی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از وظایف TV Show مدیریت و برنامه ریزی تماشای سریال ها برای شماست. اپلیکیشن در بخشی به نام اکسپلور می تواند بسته به سلیقه تان به شما سریال هایی را برای دیدن پیشنهاد کند که می توانید همگی را به فهرست تماشا یا Watchlist تان بفرستید.

ضمنا TV Show برای آنکه آمار پخش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هر کدام از سریال ها را داشته باشید هم می تواند زمان انتشار هر اپیزود را با ارسال نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی کند تا هرگز از تماشای سریال های محبوب تان عقب نمانید.

در مجموع TV - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - Show با گردآوری یک بانک اطلاعاتی بزرگ از سریال های روز و ایجاد شبکه ای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اجتماعی برای بحث و گفتگو بدون تردید یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود برای سریال بازهاست. اگر می خواهید در تماشای سریال چیزی فراتر از یک «بیننده» باشید و در بحث های داغ شرکت کرده و دوستان سریال باز جدیدی بیابید، به هیچ وجه از تجربه اپلیکیشن TV Show در موبایل تان غافل نباشید.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از اپ استور - دانلود از کافه بازار 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone