🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40718.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

چگونه به کمک مک و iOS رمز وای فای را با دیگران به اشتراک بگذاریم؟

این روزها هر کس که به خانه هایمان سر می زند، خیلی سریع رمز عبور وای فای را از ما درخواست می کند. تقریبا همه ما به شنیدن جمله «رمز وای فای چیست؟» عادت کرده ...

این روزها هر کس که به خانه هایمان سر می زند، خیلی سریع رمز عبور وای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - فای را از ما درخواست می کند. تقریبا همه ما به شنیدن جمله «رمز وای فای چیست؟» عادت کرده ایم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - و دیگر می دانیم که با رسیدن مهمان ها، باید خود را برای ارائه پسورد آماده کنیم.

خوشبختانه اپل به کمک iOS 11، یک امکان ویژه در اختیار کاربرانش گذاشته که می توان به وسیله آن خیلی راحت و بدون دردسر رمز وای فای را با دیگران به اشتراک گذاشت. دسترسی به این ویژگی هم چندان پیچیده نیست و در ادامه این متن به شرح آن می پردازیم.

در حالت عادی، وقتی که دیگران در مورد رمز وای فای سوال می کنند، سعی می کنیم با هجی کردن کاراکترها و اعداد، پسورد خود را در اختیارشان بگذاریم. با این حال استفاده از راه و روش های قدیمی دردسرهای خودشان را دارند.

خصوصا اگر یک رمز پیچیده و درهم برای مودم وای فای تان گذاشته باشید، دیگر کارتان برای اشتراک گذاری پسورد بیش از پیش سخت می شود . اما به واسطه ویژگی جدید 11 iOS، تمامی این دردسرها از بین می روند و تنها با چند اشاره ساده می توان رمز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - وای فای را به اشتراک گذاشت.

با این حال، اپل برای دسترسی به این ویژگی، قوانین خاصی هم وضع کرده که باید پیش از شروع عملیات به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - آن ها توجه کنید:

  • برای شروع عملیات به گجت هایی نیاز دارید که روی آن ها iOS 11 یا macOS High Sierra در حال اجرا باشد.
  • متقاضی دریافت رمز وای فای باید از مخاطبین شما باشد.
  • بلوتوث فعال روی هر دو گجت الزامیست.
  • پیش از شروع هر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - کاری، کاربر اصلی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - باید از اتصال گجت خود به وای فای مورد نظر اطمینان حاصل کند.

اگر شرایط لازم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - را دارید، برای شروع کار آماده هستید. حالا فردی که به دنبال رمز وای فای است باید به تنظیمات گجت خود برود و از طریق منو «Wi-Fi»، گزینه «Wi-Fi network» را انتخاب کند. پیمودن این مسیر باعث می شود تا صفحه مربوط به رمز عبور وای فای برای او - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - به نمایش درآید.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران

سپس - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - هر دو دستگاه را به هم نزدیک کنید تا بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. دلیل این موضوع آن است که هر دو دستگاه برای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - برقراری ارتباط با یکدیگر از بلوتوث استفاده می - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - کنند. پس برای اینکه همه چیز درست پیش برود، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - باید فاصله میان آن ها را به حداقل رساند.

حالا اگر این کارها را درست انجام داده باشید، صفحه ای روی نمایشگر گجت تان ظاهر می شود که از شما مجوز اشتراک گذاری پسورد وای فای را درخواست می کند. کلید «Share Password» را بفشارید تا کار تمام شود و رمز عبورتان در اختیار کاربر دیگر قرار بگیرد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران

اگر از آیفون استفاده می کنید و پس انجام تمام این مراحل، صفحه مورد نظر برای تان به نمایش در نیامد، بهتر است یک بار تلفن هوشمند خود را قفل و دوباره آن را باز کنید. احتمالا با انجام همین کار ساده، صفحه مربوط به اشتراک پسورد وای فای برای تان به نمایش در می آید.

گفتنیست - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - که می - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - توان این کار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - را از طریق مک نیز انجام داد. تنها به جای نمایش آن پاپ آپ مورد بحث، یک اعلان دریافت خواهید کرد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران

با مشاهده آن، روی کلید «Share» کلیک کنید تا مک به صورت خودکار، رمز وای فای مودم تان را به اشتراک کاربر دیگر بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone