تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20778.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کلاهبرداران با کمک یوتیوب روزانه ۱۳۰ هزار دلار بیت کوین سرقت می‌کنند

فریب دادن صاحبان بیت کوین کار ساده‌ای به نظر می‌رسد و کلاهبرداران با پوشش‌های مختلف از جمله تبلیغات یوتیوب، موفق شده‌اند به طور متوسط روزانه ۱۳۰ هزار دلار بیت کوین سرقت کنند. مجموع سرقت‌های صورت ...

فریب دادن صاحبان بیت کوین کار ساده‌ای به نظر می‌رسد و کلاهبرداران با پوشش‌های مختلف از جمله تبلیغات یوتیوب، موفق شده‌اند به طور متوسط روزانه ۱۳۰ هزار دلار بیت کوین سرقت کنند. مجموع سرقت‌های صورت گرفته در شش ماه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - حدود ۲۴ میلیون - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - دلار می‌رسد.

به گزارش گروه امنیتی Whale Alert، یکی از ترفندهای کلاهبرداران برای معتبر جلوه دادن، تبلیغ در یوتیوب است. آنها در واقع - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - سایت‌هایی چندلایه و با ظاهری موجه طراحی کرده‌اند و با تبلیغ در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - یوتیوب به خود اعتبار می‌بخشند، و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - به همین ترتیب مردم به سادگی فریب خورده و بیت کوین‌های خود را در اختیار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - آنها قرار می‌دهند.

یکی دیگر از راه‌های کلاهبرداری در این زمینه که طی شش ماه گذشته حدود ۱.۵ میلیون دلار بیت کوین به جیب زده، تبلیغ ابزار معاوضه دارایی‌های دیجیتالی است که البته به ادعای متخصصان با «سایت خیلی ساده و پر از ایرادی» به مخاطبان معرفی می‌شده است.

Whale Alert مدعی است آنها با استفاده از مجموعه بلاکچین جدید خودشان موفق شده‌اند داده‌های صدها هزار وب‌سایت و آدرس‌های بیت کوین را تحلیل و بررسی کنند. این سیستم به این نتیجه رسیده که نرخ «رمزارزهای پرداختی مجرمانه بسیار زیاد است»؛ چرا که این سبک از کلاهبرداری ریسک بسیار ناچیزی دارد و احتمال دستگیر شدن خلافکاران خیلی پایین است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران

طبق گزارش‌های پیشین کلاهبرداران موفق شده‌اند طی چهار سال اخیر بیشتر از ۳۸ میلیون دلار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - بیت کوین را سرقت کنند. پیش بینی می‌شود - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - این نرخ تا پایان سال ۲۰۲۰ به رقم ۵۰ میلیون دلار برسد، که از نظر مقیاس سالیانه نسبت به سال ۲۰۱۷ تقریبا دو هزار درصد بیشتر است.

ترفندهای مورد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - استفاده از سوی کلاهبرداران غالبا در سبک سایت‌های مستهجن، معاوضه دارایی، پیشنهاد رمزارز رایگان، بازگشت پول و ویدیوهای مجرمانه خلاصه می‌شوند. ولی معمول‌ترین روش برای کلاهبرداری استفاده از ترفند ارائه رمزارز رایگان است. به عنوان مثال آنها از ظاهر افراد ثروتمند و مشهوری مثل ایلان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - ماسک و همچنین تبلیغات در یوتیوب استفاده می‌کنند تا ظاهری فریبنده و موجه داشته باشند. بسته به مهارت کلاهبرداران در ظاهرسازی، درآمد روزانه این دست از وب‌سایت‌ها بین هزار تا سیصد هزار دلار است.

Whale Alert در این رابطه می‌گوید: «چیزی که در این ماجرا واضح به نظر می‌رسد این است که ابزار مقابله با این دست از خلافکاران و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - جلوگیری از کلاهبرداری کافی نیستند و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - اگر ما به عنوان جامعه‌ای از مسئولان کاری نکنیم، اعتبار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - از دست رفته بلاکچین ممکن است تا مدت‌های زیادی بازیابی نشود. لازم است مردم نیز هوشیارتر باشند».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone