🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19124.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A72 4G با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع از راه می‌رسد

سامسونگ در آینده نزدیک از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A رونمایی خواهد کرد. یکی از این محصولات گلکسی A72 خواهد بود که در نسخه‌های 4G و 5G معرفی می‌شود. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، گلکسی A72 ...

سامسونگ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سیاهکل استان گیلان - در آینده نزدیک از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A رونمایی خواهد کرد. یکی از این محصولات گلکسی A72 خواهد بود که در نسخه‌های 4G و 5G معرفی می‌شود. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، گلکسی A72 4G به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

گلکسی A72 4G در هفته‌های گذشته در هند و ایالات متحده آمریکا تاییدیه گرفته و در بنچمارک گیک‌بنچ هم رویت شده. حالا این دستگاه با شماره مدل SM-A725M/DS در سایت تاییدیه «ANATEL» برزیل ظاهر شده که ظرفیت باتری آن را مشخص می‌کند.

این گوشی هوشمند از باتری با شماره مدل EB-426ABY و شارژر با شماره مدل EP-TA800B بهره می‌برد. این شماره مدل‌ها به ترتیب مربوط به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۲۵ واتی می‌شوند. نسل پیشین این دستگاه یعنی گلکسی A71 به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سیاهکل استان گیلان

گلکسی A72 4G با چیپ اسنپدراگون 720G و ۸ گیگابایت رم از راه می‌رسد و انتظار می‌رود بطور پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.0 باشد. نمایشگر این گوشی میان‌رده ۶.۷ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود که در مرکز بالای آن یک حفره برای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سیاهکل استان گیلان - میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد.

سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود سنسور اثر انگشت زیر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سیاهکل استان گیلان - نمایشگر درنظر می‌گیرد. روی پنل پشتی این محصول شاهد قرارگیری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سیاهکل استان گیلان - دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سیاهکل استان گیلان - مجهز به لرزشگیر اپتیکال خواهیم بود. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سیاهکل استان گیلان - این دستگاه همچنین از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سیاهکل استان گیلان - مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد.

گلکسی A72 4G در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶ و ۸ گیگابایت رم از راه می‌رسد که البته هردوی این مدل‌ها از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. قیمت این نسخه‌ها به ترتیب برابر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سیاهکل استان گیلان - ۵۴۴ و ۶۱۷ دلار خواهد بود. در حال حاضر تاریخ دقیق رونمایی از این محصول - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سیاهکل استان گیلان - مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone