🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11434.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

بلک شارک ۵ احتمالا با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس به‌زودی معرفی می‌شود

شیائومی اوایل سال جاری از سری گوشی‌های گیمینگ بلک شارک ۴ رونمایی کرد و اکنون حدودا پس از چهار ماه، طبق شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد گوشی بعدی این سری با نام «بلک شارک ...

شیائومی اوایل سال جاری از سری گوشی‌های گیمینگ بلک شارک ۴ رونمایی کرد و اکنون حدودا پس از چهار ماه، طبق شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد گوشی بعدی این سری با نام «بلک شارک ۵» و با بهره‌مندی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس می‌تواند در آینده نزدیک روانه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - بازار شود.

به گفته Digital Chat Station که یک منبع معتبر برای محصولات آینده محسوب می‌شود، گوشی آینده سری بلک شارک با شماره مدل KTUS-A0 وارد بازار می‌شود. این دستگاه بلک شارک ۵ نام دارد که با این وجود می‌توان گفت جانشین تمام و کمال بلک شارک ۴ خواهد بود.

طبق گفته این منبع، گوشی گیمینگ جدید شیائومی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس شرکت کوالکام بهره می‌برد. او همچنین احتمال می‌دهد که بلک شارک ۵ از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - شارژ سریع ۱۰۰ واتی و یا مانند نسخه‌های قبلی خود شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند. متاسفانه به جز این دو مشخصه، اطلاعات دیگری توسط این افشاگر اعلام نشده است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آوج استان زنجان

با توجه به مشخصات ارائه شده از سوی Digital Chat Station، بلک شارک ۵ نسبت به سری گذشته این گوشی‌ها که چند ماه پیش معرفی شدند، پیشرفت جزئی خواهد داشت و انتظار می‌رود بیشتر ویژگی‌های کلیدی گوشی همانند نسل گذشته باشند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آوج استان زنجان

سری بلک شارک ۴ شامل دو نسخه استاندارد و پرو می‌شود و از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتز بهره می‌برد. برجسته‌ترین ویژگی‌ این گوشی‌ها دکمه‌های مکانیکی مغناطیسی آن‌هاست که پیش از این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - در نسخه گیمینگ گوشی ردمی K40 (یا پوکو F3 GT) نیز استفاده شده است.

بلک شارک ۴ از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، جک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - ۳.۵ میلی‌متری هدفون و حداکثر ۱۲ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. شیائومی بلک شارک ۴ پرو شباهت‌های زیادی با برادر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - خود دارد اما دوربین اصلی این گوشی گیمینگ ۶۴ مگاپیکسلی است و از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. همچنین این دستگاه در نسخه‌ای با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز روانه بازار شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone