🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11435.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

استند شارژ بی‌سیم ۱۰۰ واتی شیائومی با قیمت ۹۲ دلار معرفی شد

شیائومی در سکوت خبری از یک شارژر بی‌سیم جدید به نام Mi 100W Wireless Charging Stand پرده برداشته که نسخه قوی‌تر شارژر Mi 80W Wireless Charging Stand است. این دستگاه با قیمت تقریبی ۹۲ دلار ...

شیائومی در سکوت خبری از یک شارژر بی‌سیم جدید به نام Mi - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - 100W Wireless Charging Stand پرده برداشته که نسخه قوی‌تر شارژر Mi 80W Wireless Charging Stand است. این دستگاه با قیمت تقریبی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - ۹۲ دلار وارد بازار می‌شود.

استند شارژ بی‌سیم ۱۰۰ واتی شیائومی تقریبا فرقی با شارژر بی‌سیم ۸۰ واتی این شرکت ندارد. تنها تفاوت عمده این دو محصول به سرعت شارژ، رنگ و لایه‌های ایمنی آن‌ها برمی‌گردد. این شارژرها از نظر طراحی یکسان‌ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - isjkn و گوشی‌های هوشمند می‌توانند به‌صورت عمودی یا افقی روی آن‌ها قرار بگیرند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی

می ۱۰۰ وات شیائومی با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - رنگ مشکی و رویه‌های طلایی عرضه می‌شود، در حالی که مدل قبلی سفید با رویه‌های نقره‌ای بود. همان‌طور که از نام این دستگاه جدید پیداست، حداکثر توان خروجی آن به ۱۰۰ وات می‌رسد. شماره مدل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - می ۱۰۰ وات وایرلس MDY-13-EL است در حالی که مدل قبلی ۸۰ واتی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - از شماره - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - مدل MDY-13-ED استفاده می‌کرد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی

شارژر جدید شیائومی سیم‌پیچ دوگانه و یک فن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - پویا دارد که در صورت نیاز خیلی آرام فعال می‌شود. این دستگاه از استاندارد Qi استفاده می‌کند و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - به همین خاطر می‌تواند با هر محصولی که با فناوری شارژ بی‌سیم سازگار است، کار کند. منتها فقط می ۱۱ پرو، می ۱۱ اولترا و می میکس ۴ می‌توانند از حالت Ultra-Fast - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - Wireless Charging Mode بهره‌مند شوند. سایر دستگاه‌ها حداکثر به توان ۶۷ و ۵۰ واتی دسترسی خواهند داشت.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی

شیائومی مدعی است که می - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - میکس ۴ با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی‌اش که قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - است، با این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - شارژر ظرف ۲۸ دقیقه شارژ می‌شود. این دستگاه در چین ۵۹۹ یوآن معادل ۹۲ دلار قیمت‌گذاری شده و اولین عرضه آن از تاریخ ۲۵ مرداد آغاز خواهد شد.

در حال - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - حاضر هیچ حرفی از عرضه جهانی این دستگاه به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فراهان استان مرکزی - میان نیامده و مشخص نیست که در صورت عرضه جهانی این شارژر را با چه قیمتی در بازار خواهیم دید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone