🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11432.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تراشه M2 اپل احتمالا سال آینده با لیتوگرافی ۴ نانومتری از راه می‌رسد

اپل در حال کار روی تراشه جدیدی به نام M1X است که احتمالا روی مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ استفاده خواهد شد. همچنین در گزارشی گفته شده که تراشه دیگری به‌نام M2 هم با فرآیند ۴ نانومتری ...

اپل در حال کار روی تراشه جدیدی به نام M1X است که احتمالا روی مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ استفاده خواهد شد. همچنین در گزارشی گفته شده که تراشه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سیاهکل استان گیلان - دیگری به‌نام M2 هم با فرآیند ۴ نانومتری در دست تولید است که قدرت و بهینگی توان بهتری نسبت به نسل قبلی دارد.

به گزارش «مینگ-چی کو»، تحلیلگر شرکت TF International، تراشه M2 احتمالا در اواسط سال آینده روی مک‌بوک ایر بعدی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سیاهکل استان گیلان - به کار گرفته می‌شود. این تراشه با لیتوگرافی ۴ نانومتری می‌تواند تعداد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سیاهکل استان گیلان - ترانزیستورهای خود را افزایش داده و از این رو قدرت بیشتر و مصرف انرژی کمتری داشته باشد.

تراشه‌های M1X و M2 هر دو از پردازنده‌های ۱۰ هسته‌ای استفاده می‌کنند. M1 ۴ هسته پرتوان و ۴ هسته بهینه بهره می‌برد. گفته می‌شد که M1X می‌تواند به یک پردازنده گرافیکی قدرتمند با ۳۲ هسته مجهز شود. ولی M2 احتمالا از نظر GPU به اندازه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سیاهکل استان گیلان - M1X هسته نخواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر سیاهکل استان گیلان

در حال حاضر مشخص نیست که اپل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سیاهکل استان گیلان - مثل امسال از تراشه M2 برای آیپد پرو ۲۰۲۲ استفاده خواهد کرد یا نه. M1 روی آیپد پرو ۲۰۲۱ قدرت بسیار بالایی ارائه می‌کند، هرچند برخی محدودیت‌های نرم‌افزاری مانع از بهره‌گیری از تمام قابلیت‌های این دستگاه شده است.

پیش‌تر در ماه آوریل گمانه‌زنی می‌شد که تراشه M2 وارد فاز تولید انبوه شده و عرضه آن از ماه ژوئیه آغاز می‌گردد. همان گزارش مدعی شده بود که اپل می‌خواهد از تراشه M1 برای قدرت‌بخشی به آیپدها استفاده کند. در حال حاضر، اطلاعات زیادی پیرامون - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سیاهکل استان گیلان - مشخصات فنی M1X و M2 در دسترس نیست.

کوپرتینویی‌ها فعلا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سیاهکل استان گیلان - تمرکز خود را روی سری آیفون ۱۳ گذاشته‌اند که تا حدود یک ماه دیگر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سیاهکل استان گیلان - با تراشه A15 بایونیک معرفی خواهد شد. این تراشه با لیتوگرافی ۵ نانومتری شرکت TSMC ساخته می‌شود. ولی تراشه M2 می‌تواند اولین تراشه ۴ نانومتری اپل باشد که پیش از A16 بایونیک - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سیاهکل استان گیلان - با لیتوگرافی احتمالی ۳ نانومتری از راه خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone