🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11430.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

دادگاه تجدیدنظر رقم غرامت اپل به شرکت PanOptis را به ۳۰۰ میلیون دلار کاهش داد

یک هیئت منصفه فدرال در ایالت تگزاس از اپل خواسته تا ۳۰۰ میلیون دلار به‌صورت حق بهره مالکانه به شرکت PanOptis غرامت بپردازد. این رای به موجب نقض پتنت فناوری‌های بی‌سیم صادر شده و نسبت ...

یک هیئت منصفه فدرال در ایالت تگزاس از اپل خواسته تا ۳۰۰ میلیون دلار به‌صورت حق بهره مالکانه به شرکت PanOptis غرامت بپردازد. این رای به موجب نقض پتنت فناوری‌های بی‌سیم صادر شده و نسبت به حکم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان - قبلی رقم پایین‌تری را طلب می‌کند.

اپل یک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان - سال پیش به خاطر نقض پتنت‌های 4G LTE شرکت PanOptis به پرداخت غرامت ۵۰۶.۲ میلیون دلاری محکوم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان - شد. به دنبال این حکم، اپل درخواست تشکیل مجدد دادگاه را کرد چون مدعی بود که تصمیم هیئت منصفه بیش از حد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان - ساده انگارانه بوده است. حالا برگزاری یک دادگاه جدید رای غرامت اپل را به ۳۰۰ میلیون دلار کاهش داده است.

زمانی که اپل درخواست تشکیل مجدد دادگاه را داد، قاضی «رادنی گیل‌استرپ» از هیئت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان - منصفه خواست تا با رویکردی منصفانه، معقولانه و بدون - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان - تبعیض (FRAND) درباره این پرونده تصمیم‌گیری کنند. هیئت منصفه اکنون با بررسی مجدد پرونده به این نتیجه رسیده که غرامت ۳۰۰ میلیون دلاری برای اپل کافیست.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان

کوپرتینویی‌ها در بیانیه‌ای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان - در واکنش به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان - این خبر اعلام کردند: «از هیئت منصفه بابت زمانی که به بررسی پرونده اختصاص دادند تشکر می‌کنیم اما از رای آن‌ها ناامید شده‌ایم و می‌خواهیم پرونده را به استیناف ببریم. Optis هیچ محصولی نمی‌سازد و تنها کسب و کارش گردآوری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان - پتنت و شکایت از شرکت‌هاست. ما به تلاش برای مقابله با دریافت مبالغ غیرمعقولانه بابت پتنت‌هایی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان - که این شرکت در اختیار دارد، ادامه می‌دهیم.»

شرکت PanOptis پتنت‌های خود را از سه شرکت پاناسونیک، سامسونگ و ال‌جی به دست آورده است. بخشی از مالکیت‌های فکری پاناسونیک و ال‌جی در سال ۲۰۱۴ به Optis Cellular منتقل شد و سامسونگ هم مالکیت‌های فکری خود را به Unwired Planet منتقل کرد که هر دو از زیرمجموعه‌های PanOptis - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان - هستند.

این شرکت در سایر کشورها هم به دنبال دریافت مجموعا ۷ میلیارد دلار غرامت از اپل است. آن‌ها در بریتانیا در پرونده‌ای سنگین با اپل در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستارا استان گیلان - دادگاه درگیر هستند، تا حدی که اپل تهدید کرده اگر دادگاه از موضع خود عقب‌نشینی نکند، آن‌ها مجبور به ترک این بازار می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone