🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39461.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نینتندو از کیت های Labo برای کنسول سوییچ رونمایی کرد

کنسول بازی سوییچ چندین راه مختلف برای بازی کردن ارائه می دهد اما نینتندو امروز یک راه و شیوه دیگر هم معرفی کرد که البته این بار کودکان (و کسانی که کودک درون زنده ای ...

کنسول بازی سوییچ چندین راه مختلف برای بازی کردن ارائه می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - دهد اما نینتندو امروز یک راه و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - شیوه دیگر هم معرفی کرد که البته این بار کودکان (و کسانی که کودک درون زنده ای دارند) را هدف قرار داده.

Labo یک سری کیت های مقوایی است که با ابزارهایی مثل نخ آن ها را باید به یکدیگر متصل کرد و وسایلی مثل پیانو ساخت. درون هر کدام از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - این کاردستی های کوچک و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - بزرگ، سوییچ و تویکان ها - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - (که در حالت عادی جویکان خطاب می شوند) هم قرار می گیرند که آن را تبدیل به یک بازی مهیج خصوصا برای کودکان خلاق می کند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تایباد استان خراسان

تاکنون دو بسته Labo روی سایت نینتندو قرار گرفته. یک بسته ۷۰ دلاری که پیانو، موتور و خانه را درون خود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - دارد و یک بسته ۸۰ دلاری که شما را تبدیل به یک روبات جنگجو - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - خواهد کرد. گرچه نینتندو تاکید کرده که Labo مخاطب هدفش کودکان هستند اما به نظر می رسد بزرگسالان هم از دیدن تیزر رونمایی آن به وجد آمده اند.

مشخصا نینتندو قصد دارد که این پلتفرم کاغذی ابزاری باشد برای جوشش خلاقیت و در عین حال سرگرمی کودکان و نوجوانان که فلسفه وجودی سوییچ را بیش از پیش توضیح می دهد. اما اینکه بازی ها تا چه حد سرگرم کننده باشند می تواند همه قشر مخاطبی را درگیر خود کند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تایباد استان خراسان

Labo قرار است ۲۰ آوریل در ایالات متحده آمریکا به صورت رسمی عرضه شود. نینتندو به زودی قرار است - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - رویدادی مخصوص Labo در نیویورک و سان فرانسیسکو برگزار کند اما - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - فقط کسانی که کودکان ۶ تا ۱۲ سال همراه خود داشته باشند می توانند در این مراسم حاضر شوند.

در انتها تیزر رونمایی نینتندو Labo را مشاهده می کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone