🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39471.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آیا اعطای وام‌های 5 میلیاردتومانی برای تقویت پیام رسان‌های بومی مشکلی را حل می‌کند؟

«سید ابوالحسن فیروزآبادی»، دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر از اعطای وام 5 میلیارد تومانی بدون بهره، بدون ضمانت‌نامه سخت و با سفته برای‌ توسعه پیام‌رسان‌های بومی داده و گفته که 5 پیام رسان معتبر برای ...

«سید ابوالحسن فیروزآبادی»، دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر از اعطای وام 5 میلیارد تومانی بدون بهره، بدون ضمانت‌نامه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سخت و با سفته - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برای‌ توسعه پیام‌رسان‌های بومی داده و گفته که 5 پیام رسان معتبر برای این امر در نظر گرفته شده‌اند که اسامی آنها بعدها ذکر خواهد شد. او معتقد است که می‌توان ظرف - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یک سال از انحصار و وابستگی پیام‌رسان‌های خارجی همچون تلگرام خارج شد.

فیروز آبادی باور دارد که اکنون بیشتر پلتفرم‌ها و سیستم‌عامل‌ها آمریکایی هستند و ما با توسعه شبکه بدون توسعه بومی این موراد، صرفا در حال لوله‌کشی برای شرکت‌های خارجی هستیم تا از ظرفیت‌ها و کاربران کشور ما استفاده کنند:

«از بین سیستم‌عامل‌های موجود - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در دنیا که قبلاً حتی اروپایی هم بودند امروز فقط سیستم‌عامل‌های آمریکایی ماندند و روی موبایل نیز سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS قرار دارند که آنها نیز آمریکایی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هستند. از سوی دیگر سرویس‌های ابری نیز در اختیار شرکت‌های آمریکایی ازجمله آمازون و گوگل هستند و به عبارتی شرکت‌های آمریکایی صاحب پلتفرم و سرویس‌های ابری تا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پشت دروازه‌های ما می‌آیند و پلتفرم داخل سیستم (سیستم‌عامل) نیز آمریکایی است.»

اما آیا مشکلی که کاربران - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با پلتفرم‌ و پیام رسان‌های داخلی دارند، صرفاً بحث کیفیت آنهاست و می‌توان با تزریق پول به آنها برای توسعه، مشکل را حل کرد؟ مدیر روابط عمومی پیام رسان بیسفون پلاس مساله اعتمادسازی مردم را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مهم‌تر از مسائل و مشکلات - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مالی پیام‌رسان‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بومی می‌داند. او به دیجیاتو می‌گوید: «بیشتر از آنکه سرمایه به این بخش تزریق شود، اگر فرصت‌ها و اعتماد سازی برای ما انجام شود، می‌توانیم نوعی درآمدزایی داشته باشیم.»

تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

او صحبت مسئولین درباره پیام‌رسان‌های بومی را مساوی با ریزش مخاطب آنها می‌داند و معتقد است که این‌ها نشانه‌ای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از عدم اعتماد مردم به بخش دولتی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است. وی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شایعه اینکه پیام‌رسان‌های بومی قصد حذف با معادل‌های بین‌المللی خود را دارند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رد کرده و معتقد است که حضور این پیام‌رسان‌ها هم برای عده‌ای ضرورت دارد:

«بسیاری از کسب‌وکارها - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و افرادی که مراودات بین‌المللی دارند و حتی برای مسائلی چون برندینگ و مارکتینگ، استفاده از پیام‌رسان‌های بین‌المللی ضروری است. برخی از پیام‌رسان‌های بومی حتی خودشان در تلگرام بات و یا کانال خبری دارند.»

روابط عمومی بیسفون اقدامات پیام‌رسان‌های بومی را در قبال مدل‌های بین‌المللی یکی از ویژگی‌های آنها می‌بیند که می‌تواند برگ برنده این نوع - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پیام‌رسان‌ها - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برای کاربران ایرانی و داخل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کشور - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - باشد:

«برخی اقدامات را مدل‌های بومی می‌توانند انجام بدهند و برخی را مدل‌های جهانی. تمام پیام‌رسان‌ها آرزوی رسیدن به ابعاد جهانی شدن را دارند ولی در حال حاضر باید تلاش کرد تا در مدل بومی موفق شویم. برخی اقدامات همچون پرداخت‌های بانکی با شبکه شتاب و یا مکان یابی دقیق محلی و... از جمله مواردیست که از پس مدل‌های خارجی بر نمی‌آید، همچنین قول یک سوم شدن ترافیک پیام‌رسان‌ها یا قراردادهای آنها با برخی ISPها برای رایگان شدن حجم حین استفاده از آنها، از دیگر مسائلیست که در حیطه فعالیت یک پیام رسان بین‌المللی نمی‌گنجد.»

«ناصر غانم زاده»، کارآفرین استارتاپی اما در وهله اول به مانند گفتگوی قبلی خود با دیجیاتو، مساله وام دادن به استارتاپ‌ها را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - محکوم می‌کند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و آن را یک اقدام کاملاً اشتباه می‌داند. او معتقد است اعطای این وام‌ها می‌تواند عواقب وحشتناکی داشته باشد و صاحبان کسب‌وکار را دچار مشکلات عدیده‌ای کند. او به دیجیاتو می‌گوید:

«بحث پیام‌رسان‌ها مبحث پیچیده‌ای است ولی اتفاقی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که اکنون در حال رخ دادن است یعنی حمایت و صحبت درباره آنها به نوعی نوشدارو بعد از مرگ سهراب به شمار می‌رود. پیام‌رسان‌ها در کشور ما در نطفه نسخه‌شان پیچیده شد، زمانی که هنوز پیام‌رسان غالبی در کشور پا نگرفته بود، برخوردهایی با این برنامه‌ها شد که بسیار - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دور از انتظار بود. می‌شد با حمایت همان موقع از این برنامه‌ها، آنها را بال و پر داد و مردم را به سمت آنها سوق داد، به نوعی اعتماد آنها را جلب کرد.»

تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

غانم زاده از نگرانی جمعی عموم مردم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می‌گوید و با استناد به آمار 70 درصدی بستر اینترنت کشور، این رقم را نگران‌کننده می‌داند چرا که در هر صورت این دیتا و اطلاعات مردم کشور است که معلوم نیست به کجا می‌رود:

«در هر صورت اتفاقات الان می‌تواند درسی باشد برای اینکه از استارتاپ‌های نوین دیگر در همین بدو شروع کار حمایت‌های لازم را داشته باشیم، البته این حمایت‌ها اگر صرفا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از نظر مالی باشد چندان کارآمد نیست چرا که مشکلات بسیار بیشتر از این حرف‌هاست.»

«سید جعفر خورشاد»، مدیرعامل پیام‌رسان سروش نیز در گفتگو با دیجیاتو دریافت 5 میلیارد تومان وام را در کنار پرورش ساخت یک سری زیرساخت‌ها امری مناسب می‌داند اما معتقد است که این وام به خودی خود دردی را دوا نمی‌کند. خورشاد به دیجیاتو می‌گوید:

«بسیاری از سرویس‌های اینترنتی مثل ویدیو استریمینگ، سرویس‌های کلاود و یا Push Notification قوی در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ایران وجود ندارد و هرچقدر هم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هزینه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بدهیم بازهم سرویس قدر و در حد بین‌المللی در ایران پیدا نمی‌کنیم. این زیرساخت‌ها در کشور وجود ندارد و متاسفانه دولت هم اقدامی موثر در این باره انجام نداده است. توسعه‌دهنده‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اندروید و طراحان UI و... اپلیکیشن نیز در سطح بسیار بالا در ایران یا نیست و حتی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - افراد حرفه‌ای هم که با شرکت‌های بزرگ کار می‌کنند، راضی کننده نیستند.»

تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

او از عدم اعتماد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کاربران نیز به عنوان یک مشکل اساسی پیام‌رسان‌ها یاد می‌کند که صرفا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با هزینه کردن حل نمی‌شود، مدیرعامل سروش معتقد است که دکمه‌ای به نام اعتماد وجود ندارد که بتوان با فشار دادن آن اعتمادها را بازگرداند: «باید بحث‌های امنیتی را به مردم به طور شفاف توضیح داد، این اطلاعات مردم و این حجم از پنهای باند کجاست؟»

خورشاد از تجربه کاربری افراد تازه‌کاری می‌گوید که بین پیام‌رسان سروش و واتس‌اپ، درصد بیشترشان سروش را بهتر عنوان کرده‌اند و ضمن اشاره به مخالفت با انحصارطلبی معتقد است که باید - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چند پیام‌رسان در کنار یکدیگر به فعالیت بپردازند:

«اینکه ما به یک - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پیام‌رسان، چه خارجی چه داخلی وابسته باشیم کار درستی نیست، شاید روزی آن سرویس نخواهد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خدمات ارائه بدهد، آن موقع چه می‌شود؟ مشکلات پیام‌رسان‌های داخلی زیاد هست و همه هم با پول حل شدنی نیستند، ولی حل‌نشدنی هم نیستند.»

تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل پیام‌رسان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سروش از شکست نسبی دولت الکترونیک نگرانی خود را ابراز می‌کند و باور دارد که می‌توان بعضی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از سرویس‌های درون این سیستم را وارد پیام‌رسان‌ها کرد. او با اشاره به «وی‌چت» که در چین 54 سرویس را جدا از «چت کردن» در خود جای داده، به این مساله اشاره می‌کند که می‌توان بسیاری از سرویس‌ها را در سیستم پیام‌رسان‌های داخلی جا داد. خورشاد سپس به مساله مهم امنیت پیام‌رسان‌های بومی اشاره می‌کند و دولت را بازیگر اصلی این جریان می‌داند:

«نظارت بخش دولتی بر امنیت اطلاعات در اینجا می‌تواند به نوعی تضمین به همراه بیاورد. سر مبحث سرویس‌های SMS هم در اوایل دهه هشتاد این شایعات و صحبت‌ها پیرامون نظارت بر اطلاعات پیامک‌ها وجود - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - داشت ولی به تدریج از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بین رفت. این بحث عدم امنیت پیام‌رسان‌های بومی هم به تدریج درست - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خواهد شد و دولت می‌تواند با نظارت خود و اعمال قوانینی برای رعایت حداقل‌ موارد امنیتی برای این شبکه‌ها، اهمیت این موضوع را دوچندان کند.»

مبحث پیام‌رسان‌های بومی با اینکه سال‌ها پیش در کشور آغاز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شده بود ولی به تازگی با اوج گرفتن فیلترینگ تلگرام و عواقب - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آن دوباره داغ شده و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - توجه دولت را به سوی خود جذب کرده است و باید دید - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در نهایت انتخاب کاربران - تعمیرات لباسشویی میله در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به کدام سو خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone