🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39477.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

درآمدزایی از یوتوب برای کانال های کوچک دشوار می شود

یوتوب به تازگی از قوانین تازه ای برای پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیوی خود رونمایی کرده که درآمدزایی از این سرویس را دشوار می کند. بنابر برنامه ریزی تازه یوتوب، یک کانال باید 1000 مشترک ...

یوتوب به تازگی از قوانین تازه ای برای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیوی خود - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رونمایی کرده که درآمدزایی از این سرویس را دشوار می کند. بنابر برنامه ریزی تازه یوتوب، یک کانال باید 1000 مشترک داشته باشد و طی 12 ماه اخیر، محتویاتش برای بیش از 4 هزار ساعت تماشا شده باشد تا قادر به کسب درآمد از تبلیغات باشد.

این تغییرات، تمام کانال های تازه را از امروز و تمام کانال های از پیش ساخته شده را از روز بیستم فوریه تحت تاثیر قرار می دهد. اگر کانال ها قادر به دستیابی به پیش نیاز لازم نباشند، از برنامه «Youtube Partner Program» حذف می شوند. بلاگ پست اخیر یوتوب که این خبر در آن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اعلام شده نیز قرار بوده هشداری 30 روزه برای صاحبان آن دسته از کانال هایی باشد که به این اهداف نزدیک شده اند.

در پاسخ به حرکت یوتوب، کانال های کوچک در بخش کامنت های بلاگ این وب - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سایت مشغول تبلیغ محتویات خود هستند و پیشنهاد «اشتراک در برابر اشتراک» به یکدیگر می دهند؛ یعنی هرکسی که مشترک کانال آنها شود، می تواند منتظر اشتراک آنها در کانال خود باشد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اما دلیل این تغییرات چیست؟ یوتوب می گوید میخواهد جلوی آسیب زدن «بازیگران بد» به تولیدکنندگان محتوا را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بگیرد. در این بلاگ پست گفته می شود «بخش اعظمی از این تلاش، به تقویت پیش نیازهای درآمدزایی ارتباط دارد تا اسپمرها، مقلدان و سایر بازیگران بد نتوانند به اکوسیستم ما آسیب بزنند یا از شما سوء استفاده کنند؛ در همین حال، افرادی که پلتفرم ما را به پلتفرمی عالی تبدیل می کنند پاداش خواهند گرفت.»

حرکت اخیر یوتوب، این نگرانی را به وجود آورده که کانال های کوچکتر به زودی از بین خواهند رفت. تغییرات یوتوب تعداد بسیار زیادی از کانال ها را تحت تاثیر قرار می دهد، اما بنابر تخمین یوتوب، 99 درصد از این کانال ها درآمدی کمتر از 100 دلار در سال دارند و 90 درصد از آنها، طی ماه گذشته کمتر از 2.5 دلار درآمدزایی کرده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اند. گفتنی است کانال هایی که به بعداً به پیش نیاز لازم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برسند، مجدداً قادر به درآمدزایی از یوتوب خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone