🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39475.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

چیپ هوش مصنوعی سامسونگ آماده بهره برداری روی گلکسی اس ۹ است

برنامه های سامسونگ برای توسعه واحدهای پردازنده عصبی (NPU) که در واقع همان چیپ های هوش مصنوعی هستند از چند ماه پیش بسیار جدی تر دنبال می شود. شرکت های رقیب مثل اپل و هوآوی ...

برنامه های سامسونگ برای توسعه واحدهای پردازنده عصبی (NPU) که در واقع همان چیپ های هوش مصنوعی هستند از چند ماه پیش بسیار جدی تر دنبال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می شود. شرکت های رقیب مثل اپل و هوآوی موبایل های خود با NPU را به بازار عرضه کرده اند و حالا نوبت به سامسونگ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رسیده است. به نظر می رسد که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این چیپ روی گلکسی اس ۹ نیز قرار گرفته است.

طبق گزارشی که از کره جنوبی به دست می رسد، گویا سامسونگ NPU خاصی طراحی کرده که قابلیت های آن فراتر از آنچه اپل و هوآوی تدارک دیده بودند است. در جدیت سامسونگ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برای توسعه هوش مصنوعی همین بس که چند ماه پیش کره ای ها یک مرکز کامل را به هوش مصنوعی اختصاص دادند. علاوه بر این ها، سامسونگ با دانشگاه ملی سئول، دانشگاه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پوهانگ و کایست نیز روی چندین پروژه همکاری دارد.

گفته شده که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سامسونگ توسعه چیپ های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی برای سرورها را هم تکمیل کرده که امید دارند آن را برای شرکت های ارائه دهنده سرور تجاری سازی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کنند.

NPUها قابلیت های بیشتری برای هوش مصنوعی فراهم می آورند. هوض مصنوعی در حال حاضر نیازمند سرورهای ابری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برای ارتباطات و انباشتن داده ها است. اما با داشتن یک چیپ کامل روی دستگاه، دیگر نیازی به سرورهای ابری برای پردازش، آنالیز و ذخیره داده ها نیست - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و همه این ها روی موبایل انجام می پذیرد.

اپل ادعا می کند که واحد پردازنده عصبی اش به ۶۰۰ گیگا اوپریشن در ثانیه رسیده در حالی که این رقم برای هوآوی ۴ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ترا اوپریشن در ثانیه است. چیپ سامسونگ هم گویا در همین حد و اندازه یا شاید کمی بیشتر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone