🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39470.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اینتل اعتراف کرد: مشکلات پچ اسپکتر چیپ های جدید را هم تحت تاثیر قرار می دهد

اینتل اعلام کرده که حتی سی پی یوهای جدیدش هم تحت تاثیر پچ اسپکتر/ملتداون قرار گرفته اند. این کمپانی قبلا گفته بود که مشکل ریبوت فقط سیستم هایی که پردازنده برادول و هسول دارند را ...

اینتل اعلام کرده که حتی سی پی یوهای جدیدش - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هم تحت تاثیر پچ اسپکتر/ملتداون قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اند. این کمپانی قبلا گفته بود که مشکل ریبوت فقط سیستم هایی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که پردازنده برادول و هسول دارند را دچار مشکل می کند.

حالا اما با گذشت زمان و بررسی های دقیقتر، اینتل متوجه شده که اتفاق مشابهی برای سیستم های مجهز به پردازنده اسکای لیک و کیبی لیک هم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رخ می دهد که جدیدتر از برادول و هسول هستند.

پردازنده های قدیمی تر آیوی بریج و سندی بریج هم از مشکلات این باگ بی بهره نخواهند ماند. ناوین شینوی، معاونت اینتل می - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گوید که آن ها بسیار به شناسایی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مشکل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و ریشه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یابی آن نزدیک شده اند و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تا هفته آینده میکروکدهای بتا را در اختیار شرکا قرار خواهند داد تا مشکل را برطرف سازند.

شینوی همچنین در مورد نوع تاثیرگذاری آپدیت های آتی روی سرورها هم صحبت کرد و گفت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که اینتل می خواهد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در این مورد شفاف بماند. در بررسی های اولیه، کاهش سرعت ۲ تا ۴ درصدی در برخی قسمت ها مشاهده شده که وقتی فشار به پردازنده ها بیشتر شود تا ۱۸ درصد نیز افزایش پیدا می کند.

اینتل در نهایت وعده داده که همکاری خود را با مشتریان و شرکای خود ادامه می دهد تا کاهش سرعت سیستم در همه قسمت ها را شناسایی کرده و راه حلی برای آن ها ارائه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone