🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23597.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی وان پلاس 7T پرو به همراه مدل مک لارن ادیشن معرفی شد

در طول سالیان گذشته وان پلاس پرچمداران خود را به صورت تدریجی به روز رسانی کرده تا با عرضه چیپست های تازه توان پردازشی بیشتری را به آنها اضافه کند. شب گذشته نیز این شرکت ...

در طول سالیان گذشته وان پلاس پرچمداران خود را به صورت تدریجی به روز رسانی کرده تا با عرضه چیپست های تازه توان پردازشی بیشتری را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - به آنها اضافه کند. شب گذشته نیز این شرکت از گوشی وان پلاس - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - 7T پرو رونمایی کرد.

این گوشی به تازه ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز است که اوایل امسال معرفی شد و GPU آن به لحاظ عملکردی ۱۵ درصد سریع تر از مدل اسنپدراگون ۸۵۵ است.

از دیگر به روز رسانی های قابل توجه وان پلاس 7T پرو می توان به آداپتور وارپ شارژ 30T اشاره کرد که همراه با محصول عرضه خواهد شد. شرکت وان پلاس اعلام کرده که این شارژر ۲۳ درصد سریع تر از وارپ شارژ ۳۰ (که همراه با وان پلاس 7 - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - پرو عرضه شد) گوشی را شارژ خواهد کرد. در واقع طبق اعلام این - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - شرکت آداپتور جدید می تواند باتری 7T پرو را ظرف ۳۰ دقیقه تا ۶۸ درصد شارژ کند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان

به غیر از آنچه اشاره کردیم این گوشی دقیقا مشابه وان پلاس 7 پرو است که اوایل امسال معرفی شد. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - دستگاه همان آرایه دوربین، دوربین سلفی پاپ آپ و نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسلی و نرخ رفرش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - ۹۰ هرتز را دارد. البته وان پلاس اعلام کرده که عملکرد دوربین دستگاه به لطف مجموعه به روز رسانی های نرم افزاری در نظر گرفته - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - شده برای آن بهبود یافته است. این شرکت همچنین مد ماکرو جدیدی را به دوربین وان پلاس 7T پرو  اضافه کرده که امکان گرفتن عکس های کلوز آپ از سوژه های کوچک را برای شما فراهم می کند.

در کنار این گوشی وان پلاس از نسخه مک لارن آن نیز رونمایی کرده است که بدنه ای به رنگ نارنجی (امضای مک لارن) دارد و در قالب یک نسخه استاندارد با رم ۱۲ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وان پلاس از تازه ترین نسخه پوسته نرم افزاری OxygenOS نیز رونمایی کرده تا آن را همراه با تازه ترین پرچمدارانش ارائه کند. گوشی های جدید وان پلاس قرار است که در مرحله نخست - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - به بازارهای اروپا، چین و هند عرضه شوند و قیمت پایه تعیین شده برای مدل وان پلاس 7T پرو در انگلستان ۶۹۹ پوند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گلستان استان گلستان - و برای نسخه مک لارن ادیشن ۷۹۹ پوند اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone