🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18323.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

واکنش دادستانی تهران به ماجرای احضار وزیر ارتباطات: در ۲ سال اخیر حکم فیلتر نداده‌ایم

اتهامات مختلفی به وزیر ارتباطات کشور از سوی قوه قضاییه ابلاغ شده و او برای توضیح به یکی از این موضوعات مبنی بر عدم فیلترینگ اینستاگرام علی رغم دستور قضایی، صبح امروز به دادسرا رفت ...

اتهامات مختلفی به وزیر ارتباطات کشور از سوی قوه قضاییه ابلاغ شده و او برای توضیح به یکی از این موضوعات مبنی بر عدم فیلترینگ اینستاگرام علی رغم دستور قضایی، صبح امروز به دادسرا رفت و با قرار وثیقه از آنجا خارج شد. حال روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرده اساسا طی دو سال گذشته و در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چالوس استان مازندران - دور جدید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چالوس استان مازندران - دادستانی تهران، هیچ حکم قضایی مبنی بر فیلترینگ یا مسدودسازی هیچ شبکه اجتماعی صادر نشده است.

در پی انتشار خبر احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه، روابط - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چالوس استان مازندران - عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد:

«پرونده قضایی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چالوس استان مازندران - آذری جهرمی با شکایت تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شده است که در متن تقطیع شده منتشره اغلب این موارد اتهامی حذف شده است.

برخی دیگر از عناوین اتهامی متعدد آذری جهرمی در پرونده قضایی تشکیل شده برای وی، نتیجه گزارش‌های نهادهای مردم نهاد، ضابطین و ارگان‌های مختلف بوده است که بر اساس نص صریح قانون به دلیل مقدماتی بودن تحقیقات و پرونده این دادسرا از اعلام جزییات ان معذور است.

ضمن رد برخی گمانه زنی‌ها و شایعات منتشر شده در فضای مجازی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چالوس استان مازندران - اعلام - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چالوس استان مازندران - می‌شود طی دو سال گذشته و در دور جدید دادستانی تهران، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چالوس استان مازندران - هیچ حکم قضایی مبنی بر فیلترینگ یا مسدودسازی شبکه اجتماعی‌ای صادر نشده است.»

تصاویری که امروز توسط مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در توییتر منتشر شد: 

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چالوس استان مازندران

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر چالوس استان مازندران

 

درباره این پرونده می‌توانید در این لینک و یا این لینک، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone