🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18314.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیریت کامل آشپزخانه با ربات هوشمند ۳۴۰ هزار دلاری Moley [تماشا کنید]

ربات‌های هوشمند آشپزخانه استارتاپ انگلیسی «Moley» (مولی) می‌توانند مدیریت کل آشپزخانه را از صفر تا صد یعنی از طبخ غذا گرفته تا سرو و در نهایت شستن ظرف‌ها برعهده بگیرند. کامل‌ترین ربات این شرکت با ...

ربات‌های هوشمند آشپزخانه استارتاپ انگلیسی «Moley» (مولی) می‌توانند مدیریت کل آشپزخانه را از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - صفر تا صد یعنی از طبخ غذا گرفته تا سرو و در نهایت شستن ظرف‌ها برعهده بگیرند. کامل‌ترین ربات این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - شرکت با قیمت ۳۴۰ هزاری، در حین طبخ غذا به ممنوعیت‌های غذایی، سلیقه و رژیم درمانی کاربر نیز توجه می‌کند.

استارتاپ مولی در سال ۲۰۱۵ نمونه اولیه ربات هوشمند مخصوص آشپزخانه خود را به نمایش گذاشت. از آن زمان تاکنون این شرکت در زمینه طراحی و توسعه آشپزخانه رباتیکی و کاملا هوشمند فعالیت می‌کند تا کاربران بتوانند با ربات‌های هوشمند این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - شرکت،  مدیریت کامل آشپزخانه را به ربات‌ها بسپارند.

یکی از تفاوت‌های ربات‌های هوشمند مولی با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - ربات سایر شرکت‌ها همچون «Creator» و «Picnic» در این است که مولی روی ربات مخصوص آشپزی برای کاربران خانگی تمرکز کرده است؛ حال آنکه سایر شرکت‌ها عموما روی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - هوشمند سازی آشپزخانه‌های تجاری فعالیت می‌کنند.

ربات مخصوص آشپزخانه مولی دارای دو بازوی رباتیکی قدرتمند است که می‌تواند اجسام مختلف موجود در آشپزخانه را لمس کرده و در اصل برای برداشتن اجسام از این بازوهای قدرتمند و دستان خود کمک می‌گیرد. ربات روی سیستم یکپارچه ریلی قابلیت حرکت کردن به سمت جلو - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - و عقب را دارد.

دستان قدرتمند این ربات توسط یکی از شرکت‌ها متخصص آلمانی به نام «Schunk» ساخته شده است که با مهارت خاصی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - می‌تواند قابلمه‌ها، ماهی‌تابه و ظروف مختلفی که به سفارش استارتاپ مولی ساخته شده‌‌اند را بردارد.

ربات هوشمند با ظرافت خاصی،‌ با کمک دوربین‌ها و حسگرهای نوری که در قسمت‌های مختلف بدنش تعبیه شده،‌ مواد اولیه را انتخاب، مخلوط و در نهایت غذا را طبخ کرده و سپس آماده سرو می‌کند. ربات هوشمند پس از سرو غذا ظروف کثیف را جمع کرده و صفر تا صد کارهای مربوط به طبخ، سرو و شستشوی ظروف را به تنهایی انجام می‌دهد.

کافی است سرآشپز دستورالعمل گام به گام طبخ غذایی خاص را مشخص و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - به سیستم کامپیوتری بدهد. مولی مرحله به مرحله پیش می‌رود تا غذای مورد نظر سرآشپز را آماده کند. شرکت تولید کننده ربات آشپزخانه مولی قصد دارد بیش از ۵۰۰۰ دستور آشپزی را روی مولی فعال کند تا کاربران خانگی به راحتی بتوانند از این ربات استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران

کاربران می‌توانند از طریق نمایشگر لمسی دستورات لازم را به مولی بدهند. سیستم آشپزی مولی قابلیت‌های خوب دیگری نیز دارد. مثلا کاربران می‌توانند برخی پارامترها مانند ممنوعیت‌های غذایی، رژیم‌های غذایی و سلیقه خود را به مولی اطلاع بدهند تا در ضمن طبخ غذا به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - این موارد توجه کند.

مدل ربات Moley R با قیمت ۳۳۸ هزار دلار و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - مدل ساده‌تر آن یعنی Moley X با قیمت ۱۳۵ هزار دلار به فروش می‌رسد. مولی انتظار دارد در سال ۲۰۲۱ بتواند ربات‌های خود - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - را به محصولات تجاری قابل عرضه در بازار تبدیل کند تا کاربران خانگی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - و رستوران‌ها بتوانند از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - چنین امکانی بهره - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رامسر استان مازندران - ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone