🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18313.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های اندرویدی کارکرده دو برابر آیفون‌ها دچار افت قیمت می‌شوند

گوشی‌های اندرویدی زودتر ارزش خود را در بازار از دست می‌دهند یا گوشی‌های آیفون؟ در واقع پس از خرید یک گوشی اندرویدی، قیمت آن با گذشت زمان چند درصد افت می‌کند؟ برخی گوشی‌های هوشمند حتی ...

گوشی‌های اندرویدی زودتر ارزش خود را در بازار از دست می‌دهند یا گوشی‌های آیفون؟ در واقع پس از خرید یک گوشی اندرویدی، قیمت آن - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - با گذشت زمان چند درصد افت می‌کند؟

برخی گوشی‌های هوشمند حتی پس از آنکه ماه‌ها توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما هنوز در بازار دست دوم فروش خوبی دارند. با افزایش قیمت موبایل در بازار، برخی کاربران تمایل به خرید گوشی‌های کارکرده دارند. وب‌سایت «BankMyCell» با انتشار گزارشی قصد دارد به چنین کاربرانی کمک کند تا بتوانند گوشی هوشمند مناسب و با قیمت معقولی را خریداری کنند.

این وب‌سایت با بررسی قیمت 310 گوشی کارکرده، اطلاعات جالبی در مورد افت قیمت گوشی‌ها و میزان استهلاک آنها منتشر کرده که بر اساس آن گوشی‌های اندرویدی دو برابر سریع‌تر از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - گوشی‌های آیفون ارزش خود را از دست می‌دهند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران

بررسی‌های انجام شده در بازار نشان می‌دهد که بعد از گذشت چهار سال، گوشی‌های آیفون به صورت متوسط 66.43 درصد ارزش اولیه و گوشی‌های اندرویدی 81.11 درصد ارزش اولیه خود را از دست می‌دهند.

همین گزارش ادعا می‌کند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - که گوشی‌های اندرویدی با قیمت 350 دلار یا کمتر از آن در سال اول نیمی از ارزش خود را از دست می‌دهند. در واقع ارزش گوشی‌های ارزان قیمت مارک‌های محبوبی همچون سامسونگ، موتورولا، ال جی، HTC و گوگل به طور متوسط حدود 52.61 درصد در سال 2019 و 2020 افت کرده است.

براساس گزارش منتشر شده از سوی این وب‌سایت، 9 ماه پس از عرضه گلکسی S20 اولترا، بهای نسخه کارکرده آن 64.71 درصد قیمت اولیه بوده است. این در حالی است که در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - همین - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - بازه زمانی افت قیمت گوشی کارکرده آیفون 11 پرو مکس نسبت به دستگاه نو در حدود 32.22 درصد اعلام شده است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران

البته داستان برای همه آیفون‌ها یکسان نیست و برای مثال قیمت گوشی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - کارکرده آیفون SE 2020 بعد از تنها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - 8 ماه حدود 38.32 درصد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - افت پیدا می‌کند.

قیمت گوشی‌های هوشمند کارکرده اندرویدی با قیمت 350 دلار یا کمتر از آن در سال اول حدود 52.61 درصد، در سال دوم در حدود 73.61 درصد، در سال سوم حدود 85.15 درصد و در نهایت در سال چهارم حدود 94.90 درصد نسبت به قیمت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - اولیه افت می‌کند.

برای مثال قیمت گوشی هوشمند کارکرده سامسونگ گلکسی A50 پس از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - حدود دو سال نسبت به نسخه نو در حدود 79.94 درصد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - افت می‌کند. قیمت گوشی کارکرده موتورولا G7 نیز در عرض نه ماه از تاریخ رونمایی با افت  79.17 درصدی و در عرض یکسال با افت 61.97 - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - درصدی روبرو بود.

قیمت گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - پیکسل گوگل نیز عموما بعد از گذشت یکسال در حدود 40.17 درصد افت می‌‌کند. در این گزارش گفته شده که کاربرانی که یکی از 10 گوشی پر فروش پیکسل گوگل را خریداری کرده‌اند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - با گذشت حدود 12 ماه، قیمت دستگاه آنها 40.17 - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - درصد کاهش پیدا می‌کند.

آمارهای این وب‌سایت نشان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - می‌دهد بیشترین افت قیمت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر رویان استان مازندران - مربوط به گوشی‌های HTC‌ بوده است که قیمت آنها در عرض یکسال در حدود 53.08 درصد افت کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همدم نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب جسارتا اطراف کرد رویان هم اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در کرد شهر رویان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone