🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18310.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا نسخه 4G گلکسی S21 را با قیمت کمتر عرضه می‌کند

پرچمدارهای سری گلکسی S21 به واسطه طراحی جذاب، سخت افزار قدرتمند و پشتیبانی از 5G توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند و حالا سامسونگ قصد دارد عضو جدیدی از این خانواده را با قیمت ...

پرچمدارهای سری گلکسی S21 به واسطه طراحی جذاب، سخت افزار قدرتمند و پشتیبانی از 5G توجهات زیادی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اصفهان استان اصفهان - را به خود جلب کرده‌اند و حالا سامسونگ قصد دارد عضو جدیدی از این خانواده را با قیمت کمتر و پشتیبانی از 4G روانه بازار کند.

مستندات مربوط به نسخه جدیدی از گلکسی S21 با شماره مدل «SM-G990F» در دیتابیس «بلوتوث SIG» مشاهده شده است. این در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اصفهان استان اصفهان - حالی است که گلکسی S21 5G با شماره مدل «SM-G991X» رونمایی شد. مقایسه دو شماره مدل نشان می‌دهد که گوشی هوشمند جدید قابلیت‌های کمتری نسبت به نسخه پایه گلکسی S21 5G خواهد داشت.

پیشتر نیز «رولاند کوآندت» یکی از افشاگران معروف - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اصفهان استان اصفهان - به نسخه 4G گلکسی S21 اشاره کرده بود. حدود دو ماه قبل، رولاند کوآندت در توییت خود به این موضوع اشاره کرده بود که گلکسی S21 4G - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اصفهان استان اصفهان - در برخی بازارها همچون برزیل عرضه خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اصفهان استان اصفهان

با توجه به اینکه مجهز بودن به مودم 5G در چیپست‌های اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 یک گزینه اختیاری نیست؛ معلوم نیست نسخه 4G گلکسی S21 چگونه قرار است با قیمت پایین‌تری به بازار عرضه شود. مگر آنکه چیپست‌های سفارشی برای این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اصفهان استان اصفهان - نسخه ارزان قیمت‌تر در نظر گرفته شود - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اصفهان استان اصفهان - یا کلا سامسونگ از تراشه دیگری برای نسخه 4G استفاده کند.

انتظار می‌رود مشخصات مدل ارزان‌تر گلکسی S21، مشابه نسخه معمولی گلکسی S21 بوده و از نمایشگر 6.2 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اصفهان استان اصفهان - 120 هرتز و رزولوشن +FHD در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اصفهان استان اصفهان - کنار پوشش محافظ گوریلا گلس بهره ببرد.

همچنین به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید با بدنه پلاستیکی پلی کربنات، اما با مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب با استاندارد IP68 در دسترس کاربران قرار گیرد.

نسخه ارزان قیمت گلکسی S21 از دوربین سه گانه در پنل پشتی شامل دوربین 64 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری، دوربین 12 با گشودگی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اصفهان استان اصفهان - دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض 12 فوق عریض با زاویه دید 120 درجه بهره می‌برد.
هرچند به نظر می‌رسد دوربین سلفی نسخه 4G هم 10 مگاپیکسلی باشد اما - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اصفهان استان اصفهان - در صورت استفاده از چیپست ضعیف‌تر فاقد امکاناتی مانند قابلیت تصویربرداری 8K خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone