🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18324.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

 گلکسی نوت 21 اولترا احتمالا با دوربین زیر نمایشگر معرفی می‌شود

در حالیکه به نظر می‌رسید احتمالا نخستین دستگاه سامسونگ با فناوری دوربین زیر نمایشگر یک لپ‌تاپ باشد؛‌ اما اطلاعات منابع آگاه حاکی از آن است که نسخه اولترا گلکسی نوت 21 نیز احتمالا با فناوری ...

در حالیکه به نظر می‌رسید احتمالا نخستین دستگاه سامسونگ با فناوری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - دوربین زیر نمایشگر یک لپ‌تاپ باشد؛‌ اما اطلاعات منابع آگاه حاکی از آن است که نسخه اولترا گلکسی نوت 21 نیز احتمالا با فناوری دوربین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - زیر نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد.

پیشتر شایعه شده بود که سامسونگ قصد ندارد گوشی‌ هوشمند جدیدی از سری گلکسی نوت به بازار عرضه کند. منابع دیگری ضمن رد کردن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - این شایعه اکنون ادعا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - می‌کنند اتفاقا کره‌ای‌ها روی گلکسی نوت 21 اولترا کار می‌کنند و قصد دارند با فناوری جدیدی رونمایی کنند.

ظاهرا سامسونگ فایل جدیدی در دفتر مالکیت معنوی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - کره (KIPO) به ثبت رسانده است. وب‌سایت «LetsGoDigital» برای اولین بار بر اساس مستندات مربوط، از احتمال رونمایی گلکسی نوت 21 اولترا با فناوری دوربین زیر نمایشگر خبر داد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان

خبر مربوط به بهره‌مندی نسخه اولترا سری جدید گلکسی نوت 21 در حالی منتشر می‌شود که هفته گذشته، سامسونگ دیسپلی با انتشار دو تیزر از توسعه لپ‌تاپ Blade - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - Bezel - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - با فناوری دوربین زیر نمایشگر خبر داد. اطلاعات مربوط به تیزرها نشان می‌داد اولین دستگاه کره‌ای‌ها که با دوربین زیر نمایشگر معرفی می‌شود، یک گوشی هوشمند نخواهد بود.

ضخامت نمایشگر (و نه دستگاه) در تیزرها فقط یک میلی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - متر و وزن فقط نمایشگر (‌نه لپ‌تاپ)  130 گرم اعلام شد. اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد از این فناوری در سری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - آینده گلکسی نوت 21 اولترا نیز استفاده کند. به علاوه در فایل مربوط به علامت تجاری، فهرستی از کدها وجود دارد که به چندین دستگاه با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - نمایشگرهای LCD ،LED ،OLED، نمایشگرهای سیستم ‌های کامپیوتری و گوشی‌های هوشمند اشاره دارد.

علاوه بر این، خبرهای دیگری حاکی از آن است که احتمالا گلکسی زد فولد 3 سامسونگ نیز - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - با فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر نیمه دوم سال 2021 رونمایی خواهد شد. اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات دوربین زیر نمایشگر هنوز منتشر نشده است و باید منتظر باشیم ببینیم کره‌ای‌ها این فناوری را در کدام دستگاه‌ها - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - و با چه مشخصاتی پیاده سازی می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone