🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11513.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Magnum Quest‏؛ ماجرای سرزمین آرمودا

یکی از عناوین پر سر و صدای این مدت در پلتفرم موبایل، بازی Magnum Quest است که در کمتر از دو هفته پس از انتشار به آمار یک میلیون دانلود دست پیدا کرد و توانست ...

یکی از عناوین پر سر و صدای این مدت در پلتفرم موبایل، بازی Magnum Quest است که در کمتر از دو هفته پس از انتشار به آمار یک میلیون دانلود دست پیدا کرد و توانست توجه زیادی را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی - به خود جلب کند. بنابراین در این مطلب به سراغ Magnum Quest می‌رویم تا ببینیم پشت پرده‌ی این مجبوبیت چیست.

بازی Magnum Quest در سبک نقش‌آفرینی استراتژیک ساخته شده و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی - اولین ویژگی بازی که به محض ورود به آن توجه را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی - به خود جلب می‌کند، طراحی سه بعدی و کیفیت گرافیکی است که سازندگان به خوبی از پس آن برآمده‌اند.

اما گیم پلی بازی که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی - ویژگی‌های سبک روگ لایک در آن دیده می‌شوند، حرف زیادی برای گفتن ندارد و تقریبا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی - تکرار همان چیزهایی است که تا به حال در تمام بازی‌های این سبک دیده‌ایم و خلاقیت جدیدی در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی - آن به چشم نمی‌خورد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی

بازیکنان در سرزمین Armuda به ماجراجویی می‌پردازند که سرزمینی جادویی است و موجودات فانتزی در آن زندگی می‌کنند. در این جنگل‌ها، بیابان‌ها و دره‌های جادویی می‌توانید با سایر بازیکنان و موجودات جادویی بجنگید - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی - و در سیاهچال‌ها شانس خودتان را برای پیدا کردن گنج بسنجید.

داستان بازی حول محور ماجراجویی و سر به نیست کردن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی - دشمنان جلو می‌رود. کاراکترهای مختلفی در بازی وجود دارند که هر یک به یکی از دسته‌های شش‌گانه تعلق دارند و صاحب ویژگی‌های به خصوصی هستند که باید آن‌ها را به خوبی بشناسید.

جمع‌آوری کاراکترهای متنوع و ارتقای آن‌ها اهمیت دارد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی - و به شما کمک می‌کند تا در انتخاب گروه جنگجوها استراتژی درستی را به کار بگیرید و نقاط قوت و ضعف کاراکترهای مختلف را با هم ترکیب کنید.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی

هر چند که گیم‌پلی تکراری است اما نقشه‌ی بازی وسیع و متنوع است و این باعث می‌شود که بازیکنان بتوانند در همین قالب تکراری دست به تجربه‌های جدیدی بزنند و یک سفر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی - ماجراجویانه و جذاب داشته باشند.

علاوه بر کاراکترهای متنوع، دشمنان هم بسیار تنوع هستند و این یعنی باید تعداد استراتژی‌هایی که در آستین دارید زیاد باشند. یکی از بخش‌های قوی گیم‌پلی بازی باس‌فایت‌های چالش برانگیزی هستند که می‌توانند حسابی آدرنالین خون بازیکنان را بالا ببرند.

کنترل‌های بازی ساده هستند و کمی پس از شروع بازی به راحتی به آن‌ها عادت می‌کنید بنابراین نیازی نیست که حتما مهارت‌های گیمینگ عالی داشته باشید. یک بخش آموزشی هم در ابتدای بازی وجود دارد که کاملا همه‌چیز را توضیح می‌دهد و نقطه‌ی ابهامی باقی نمی‌گذارد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی

علاوه بر گیم پلی روان و کنترل‌های ساده، طراحی کاراکترها و انیمیشن‌ها هم به خوبی صورت گرفته که کمک می‌کند بازیکنان تجربه‌ی بصری جذاب‌تری داشته باشند. بازی Magnum - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی - Quest به خوبی ثابت کرده که یک ایده‌ی متوسط با اجرای خوب می‌تواند ارزشمندتر از یک ایده‌ی عالی باشد.

هر چند که این جذابیت بصری باعث - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی - شده کمی حجم بازی زیاد شود اما بدون شک ارزشش را دارد. در کل اگر می‌خواهید به سراغ تجربه‌ی یک بازی جدید بروید که بخش داستانی و رقابتی را کنار هم گذاشته باشد، بازی Magnum Quest انتخاب خوبی است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر محلات استان مرکزی

Magnum Quest‏

سازنده: Tuyoo Games‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1400/625 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone