🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11515.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل از سال ۲۰۱۹ ایمیل آی‌کلود را با هدف مبارزه با سوءاستفاده از کودکان اسکن می‌کند

 پروژه مبارزه با آزار جنسی کودکان از طریق اسکن تصاویر آپلود شده روی آی‌کلود انتقادهای بسیاری را به همراه داشت. اما به نظر می‌رسد این شرکت از سال ۲۰۱۹ این پروژه را با اسکن ایمیل ...

 پروژه مبارزه با آزار جنسی کودکان از طریق اسکن تصاویر آپلود شده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان - روی آی‌کلود انتقادهای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان - بسیاری را به همراه داشت. اما به نظر می‌رسد این شرکت از سال ۲۰۱۹ این پروژه را با اسکن ایمیل آی‌کلود (iCloud Mail) آغاز کرده است. هرچند گفته می‌شود تاکنون تصاویر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان - آی‌کلود را اسکن نکرده است.

اواسط مردادماه گفته شد اپل مدتی است پروژه‌‌ای در جهت مبارزه با کودک آزاری و جلوگیری از سوءاستفاده از کودکان را دنبال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان - می‌کند که از طریق اسکن کردن تصاویر کاربران قبل از آپلود روی آی‌کلود، می‌تواند موارد نامناسب را تشخیص داده و در صورت نیاز نهادهای قضایی و اجرایی را باخبر کند. این موضوع باعث - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان - نگرانی برخی نهادهای حافظ حقوق کاربران شد و حتی ائتلافی از ۱۰۰ نهاد فعال حوزه حقوق شهروندی و حریم خصوصی در نامه‌ای سرگشاده از اپل درخواست کردند تا طرح جنجالی اخیر جهت در نظر گرفتن ابزارهای نظارتی در محصولات خود برای مبارزه با کودک آزاری را لغو کند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان

اما ظاهرا موضوع پروژه مبارزه با کودک آزادی جدید نیست و اپل می‌گوید برای جلوگیری از سوءاستفاده از کودکان در سراسر اکوسیستم خود و از هر طریقی بتواند مانع این کار می‌شود و از فناوری‌های نوین خود برای جلوگیری از آزار جنسی کودکان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان - استفاده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان - می‌کند. این شرکت تاکید می‌کند در تمام سطوح بستر نرم افزاری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان - و در سراسر زنجیره تامین خود، حفاظت قوی را در این راستا ایجاد کرده است.

به عنوان بخشی از این تعهد، اپل از فناوری تطبیق تصویر استفاده می‌کند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان - تا بتواند موارد نامناسب و سوءاستفاده از کودکان را شناسایی کند. حساب‌های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان - کاربری دارای محتوای سوءاستفاده از کودکان، غیر فعال می‌شوند. مدیر ارشد حفظ حریم خصوصی اپل در ژانویه ۲۰۲۰ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنقر استان کردستان - نیز به همین موضوع اشاره کرده بود.

«جین هوروات» مدیر ارشد حفظ حریم خصوصی اپل می‌گوید این شرکت از فناوری غربالگری برای جستجوی تصاویر غیراخلاقی استفاده می‌کند و اگر شواهدی از موارد سوءاستفاده از کودکان پیدا کند، حساب کاربری را غیرفعال می‌کند. هرچند وی توضیحات بیشتری در مورد نحوه دسترسی به چنین اطلاعاتی ارائه نمی‌‌دهد. البته این شرکت ظاهرا هرگز عکس‌های آی‌کلود را اسکن نکرده است ولی iCloud Mail را اسکن می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone