🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11504.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

نمایندگان مجلس در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، به بیان نظرات خود درباره وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداختند. مخالفین نسبت به عدم حضور وزیر پیشنهادی در شبکه‌های اجتماعی و عدم تعیین ...

نمایندگان مجلس در ادامه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی - بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، به بیان نظرات خود درباره وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداختند. مخالفین نسبت به عدم حضور وزیر پیشنهادی در شبکه‌های اجتماعی و عدم تعیین مواضع وی در برابر طرح صیانت انتقاد داشتند. موافقین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی - نیز برنامه‌های زارع‌پور را برای اجرای شبکه ملی اطلاعات و رشد اقتصاد دیجیتال مناسب دانستند.

در این جلسه موافقان و مخالفان «عیسی زارع‌پور» در مجلس شورای اسلامی، دفاعیات و انتقادات خود را نسبت به وزیر پیشنهادی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کردند.

در ابتدا «روح الله عباسپور»، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن به قرائت گزارش تخصصی این کمیسیون در رابطه با بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی پرداخته و اعلام کرد:

«برنامه پیشنهادی زارع‌پور دارای نگاه جامع و همه جانبه به موضوعات مختلف - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی - با ماموریت‌های این وزارتخانه داشته و ایشان فردی جوان، متخصص و دارای حسن سابقه است که اشراف - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی - کامل به چالش‌ها و مشکلات این حوزه داشته و برای حل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی - آن‌ها دارای برنامه‌های کاربردی است از همین روی کمیسیون مربوطه، زارع‌پور را برای تصدی پست وزیر ارتباطات مناسب تشخیص داده است.»

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی

«مجید نصیرایی»، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در ادامه گزارش تخصصی این کمیسیون در رابطه با بررسی برنامه‌های زارع‌پور قرائت کرده و گفت: «قریب به اتفاق اعضای کمیسیون فرهنگی با وزیر پیشنهادی موافق بوده و ایشان را فردی خلاق و نوگرا و دارای صلاحیت می‌داند. همچنین امیدواریم با توجه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی - به پاکدستی و عدم تعلق مادی وی، همراه با اجرای طرح صیانت بتواند از منافع عموم دولت و ملت دفاع کند.»

  • «علی اصغر عنابستانی»، نماینده مخالف: یکی از ایرادات وارده به وزیر پیشنهادی عدم تعیین زمان مشخص برای ایجاد شبکه ملی اطلاعات است که زیرساخت اصلی فضای مجازی و مورد مطالبه چندین ساله رهبری بوده و گفته‌اند تا افق 1404 محقق می‌شود، سوال این است باید تا پایان 1404 منتظر بمانیم؟ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی - وزیر پیشنهادی همچنین در برنامه‌های خود اشاره‌ای به طرح صیانت نداشته در حالی که باید مشخص کند چطور از صاحبان کسب‌وکارها و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی - کاربران در فضای مجازی حمایت و محافظت خواهد کرد. همچنین در حالی که شاهد ورود تکنولوژی‌های جدید در زمینه اینترنت بین‌المللی و ماهواره‌ای هستیم لازم است تا وزیر پیشنهادی رویکرد خود را نسبت به این موضوع و اینترنت 5G اعلام کند.
تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی
  • «حسین حاتمی»، نماینده مخالف: وزیر پیشنهادی ارتباطات هیچ اعتقادی به پلتفرم‌های موجود ندارد، زارع‌پور در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی - هیچ شبکه اجتماعی حضور نداشته و مانند مربی فوتبالی است که وارد زمین ورزش نشده است. با توجه به اقدام اخیر گوگل‌پلی برای حذف روبیکا از و نقض یک طرفه حقوق کاربران ایرانی، برنامه وزیر پیشنهادی برای برخورد با پلتفرم متخلف جهانی چیست؟ ایشان در برنامه‌هایشان از اقتصاد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی - دیجیتال صحبت کرده‌اند، اما اقتصاد دیجیتال با شعاع بین المللی در بستر کدام پلتفرم اتفاق خواهد افتاد؟
  • «مالک شریعتی»، نماینده موافق: در سند معماری شبکه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی - ملی اطلاعات برای دسترسی عموم به خدمات ارتباطی اهدافی با دو شاخص پوشش 100 درصد و پهنای باند 25 مگابیت تعیین شده که با وضعیت فعلی فاصله دارد و عدم دسترسی به این اهداف عدم رغبت مردم به شبکه ملی اطلاعات را رقم می‌زند. سهم اقتصاد دیجیتال در دنیا 20 درصد و در ایران 5 درصد است. افزایش این سهم، اقتصاد را مردمی‌تر و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی - فراگیرتر می‌کند. توانمندی وزیر پیشنهادی ما را امیدوار کرده که سهم اقتصاد دیجیتال از 5 درصد کنونی در GDP کشور را دو و نیم برابر افزایش دهد. برای عقب ماندگی کشور در حوزه فناوری فضایی نیز بایستی از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی کشور استفاده شده و طبق برنامه ایشان امید به پوشش این خلا و تحول فضایی داریم.
تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی
  • «مصطفی طاهری»، نماینده موافق: بحث دولت الکترونیک که یک عقب ماندگی جدی داریم فقط مربوط به وزارت ارتباطات نیست و یک کار جمعی است. وزیر پیشنهادی ختیارات ویژه‌ای را از آقای رئیسی درخواست کرده‌اند تا بتوانند این حکمرانی داده و دیجیتال را در تمام بخش‌های دولت جاری کنند. این موضوع می‌تواند به مقابله با قاچاق، فرار مالیاتی و مبارزه هوشمند با فساد کمک کند. همچنین توسعه زیرساخت ارتباطی و مخابراتی کشور بر مبنای محصولات بومی و داخلی است. سال قبل بیش از 2.5 میلیارد گوشی هوشمند وارد کردیم و تبلت و مودم اکثرشان وارداتی بودند در حالی که یکی از الزامات رشد متوازن اقتصاد دیجیتال در کشور ما به شمار می‌آید که متاسفانه توجه چندانی از وزارت ارتباطات به این قضیه نشده و صنعت تجهیزات مخابراتی کشور ضعیف شده و نیاز به حمایت دارد. رشد ما در شبکه ملی اطلاعات نامتوازن بوده در برخی حوزه‌ها بالای 70% بوده و در برخی حوزه‌ها 30 درصد از همین روی وزیر پیشنهادی قول داده که طبق برنامه عمل کند. همچنین در بحث اقتصاد دیجیتال زارع‌پور قول رشد 250 درصدی را داده‌اند. در خصوص محتوا و دغدغه‌های خانواده‌ها نسبت به حفاظت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی نیز ایشان قول‌هایی را داده‌اند.

با پایان یافتن جلسه امروز مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات به فردا موکول شد و مخالفان و موافقان باقی مانده به بیان سخنان خود پرداخته و زارع‌پور به عنوان وزیر پیشنهادی از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرندیه استان مرکزی - برنامه‌هایش در حضور نمایندگان دفاع خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone