🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11510.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی پیکسل 5a در هنگام فیلمبرداری بیش از حد گرم می‌شود

یکی از کاربران پیکسل 5a با انتشار توییتی از مشکل گرم شدن بیش از حد این دستگاه هنگام فیلمبرداری به ویژه ویدیوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه خبر داده. این مشکل تا جایی ...

یکی از کاربران پیکسل 5a - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - با انتشار توییتی از مشکل گرم شدن بیش از حد این دستگاه هنگام فیلمبرداری به ویژه ویدیوهای 4K - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - با نرخ ۶۰ فریم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - در ثانیه خبر داده. این مشکل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - تا جایی ادامه پیدا می‌یابد که از ادامه ضبط - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - ویدیو جلوگیری می‌کند.

بعد از انتشار این توییت، این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه‌های دیگری نیز در شرایط مشابه تست شدند. در آزمایش‌ها پیکسل 5a در حین ضبط ویدیو 4K‌ با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه پس از گذشت تنها ۹ دقیقه و ۳۲ ثانیه به قدری داغ شد که دیگر امکان ضبط ویدیو نداشت و پیام توقف ضبط برای کاربر نمایش داده شد.

کاربر توییتر با نام کاربری «TechOdyssey» در توییت بعدی خود خاطرنشان کرد که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - هنگام ضبط - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - ویدیوهای 4K با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و ویدیوهای 1080p با نرخ ۳۰ فریم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - در ثانیه نیز مشکل گرم شدن بیش از حد این گوشی گوگل به وجود می‌آید.

در ادامه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - دستگاه‌های - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - دیگری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - در هنگام ضبط ویدیوی 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - و دمای ۲۱ درجه سلسیوس - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - مورد بررسی قرار گرفتند تا مشخص شود آیا مشکل تنها به پیکسل 5a مربوط می‌شود یا دیگر محصولات نیز ممکن است مشکل مشابهی داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان

ذنفون ۸ ایسوس در هنگام فیلمبرداری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - بعد از گذشت ۱۸ دقیقه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - به کاربر هشدار داد و در نهایت بعد از گذشت ۲۷ دقیقه ضبط - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - ویدیویی متوقف شد. ریلمی GT بدون هشدار یا توقف اجباری بعد از گذشت یک ساعت و ۴ ثانیه کاربر ضبط پیوسته - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - ویدیو را قطع کرد. هواوی P40‌ پرو بدون هیچ گونه هشدار یا توقف اجباری به ضبط ویدیو ادامه داد تا در نهایت بعد از گذشت یک ساعت ضبط توسط کاربر متوقف شد.

می ۱۰ پرو نیز شرایط مشابه هواوی P40 پرو داشت و با گذشت یک ساعت از ضبط - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - ویدیویی هیچ گونه هشدار - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - یا توقف اجباری را تجربه نکرد و درنهایت توسط کاربر متوقف شد. در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - همین تست ‌پیکسل 5a بعد از گذشت ۹ دقیقه و ۳۲ ثانیه متوقف شد. اما - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - وضعیت در مورد پیکسل ۵ متفاوت بود و بدون هشدار یا توقف اجباری به ضبط ادامه داد تا پس از گذشت یک ساعت توسط کاربر ضبط آن متوقف شد.

در ادامه دستگاه‌های دیگری در حین ضبط ویدیوی 4K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه مورد بررسی قرار گرفتند. پیکسل ۴ در ضبط ویدیویی بدون - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - هشدار یا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - توقف اجباری به مدت یک ساعت به ضبط ادامه داد و درنهایت توسط کاربر ضبط متوقف شد. ال‌جی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - ولوت نیز بدون هیچ گونه هشدار یا توقف اجباری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مشهد استان خراسان - به ضبط کردن ادامه داد و در نهایت بعد از ۵۸ دقیقه کاربر ضبط را به صورت دستی متوقف کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone