🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11511.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات «اینماد بدون ستاره» برای کسب‌وکارهای خرد اعلام شد

مرکز توسعه تجارت الکترونیک در راستای ساده‌سازی فرایند کسب نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب‌وکارهای خرد که تراکنش ماهانه کمتر از 50 عدد و 50 میلیون تومان دارند، «اینماد بدون ستاره» را راه‌اندازی کرده که صرفا ...

مرکز توسعه تجارت الکترونیک در راستای ساده‌سازی فرایند کسب نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب‌وکارهای - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - خرد که تراکنش ماهانه کمتر از 50 عدد و 50 میلیون تومان دارند، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - «اینماد بدون ستاره» را راه‌اندازی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - کرده که صرفا با احراز هویت و دامنه اجرا می‌شود.

پس از اعلام شاپرک مبنی بر الزامی شدن ای‌نماد برای تمامی کسب‌وکارها، صنعت تجارت الکترونیک کشور با چالشی تازه رو به رو شد. بسیاری از کارشناسان این حوزه اعتقاد داشتند الزام اینماد برای مشتریان پرداخت‌یارها موجب انحصارگرایی، از بین رفتن شفافیت و در نهایت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - قتل اکوسیستم نوآفرینی خواهد شد.

از همین روی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در پی درخواست‌های - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - مکرر بخش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - خصوصی برای اعطای تسهیلات ویژه به کسب‌وکارهای مجازی خرد و نوپا، به سمت بهینه‌سازی الزام اینماد برای پرداخت‌یارها حرکت کرد. در همین راستا فرآیند « اینماد بدون ستاره» برای کسب‌وکارهای خرد و نوپا در قالب سندباکس راه‌اندازی شد.

طبق جرئیات اعلام شده از این طرح، اینماد بدون ستاره فرایند ساده شده‌ای از نماد اعتماد الکترونیکی است که صرفا با احراز هویت و دامنه، طراحی و پیاده سازی شده است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان

منظور از کسب‌ و کار خرد در این طرح نیز کسب‌‌وکاری است که تعداد تراکنش‌‌های آن در ماه کمتر از 50 عدد و مجموع مبلغ تراکنش‌های آن در ماه کمتر از 50 میلیون تومان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - باشد. لازم به ذکر است در صورتی که تعداد یا مجموع مبلغ تراکنش‌‌های شخص صاحب امتیاز کسب ‌و کار خرد طی یک ماه، از محدودیت‌‌های تعیین‌ شده بیشتر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - شود، این کسب‌‌وکارها موظفند ظرف 10 روز نسبت به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - طی مراحل کامل اعطای - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - اینماد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - و تبدیل اینماد بدون ستاره به اینماد ستاره دار اقدام کنند.

تعرفه ای‌نماد بدون ستاره مبلغ 50 هزار - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - تومان سالانه و کمتر از یک‌ سوم تعرفه اینماد ستاره‌ دار است.

پس از دریافت اینماد و با توجه به الزام کد رهگیری مالیاتی برای دریافت درگاه پرداخت، دریافت کد رهگیری مالیاتی بدون نیاز به مراجعه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - یا ورود اطلاعات جدید، به صورت برخط (آنلاین) قابل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - انجام خواهد بود. با انتخاب متقاضی، امکان ارسال اطلاعات از جمله کد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - رهگیری مالیاتی و انتقال به صفحه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - ویژه هر یک - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - از شرکت‌ های پرداخت‌یار - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - که قبلا زیرساخت‌‌های لازم را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماسال استان گیلان - ایجاد و به پنجره واحد تجارت الکترونیکی متصل شده‌‌اند، وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone