🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11440.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر یکبار دیگر ثبت درخواست‌های جدید برای دریافت تیک آبی را غیرفعال کرد

توییتر در پست جدیدی می‌گوید امکان ثبت درخواست برای دریافت تیک آبی را به‌طور موقت غیرفعال کرده تا بهینه‌سازی‌هایی را در این فرآیند اعمال کند و مانع از اعطای تاییدیه به حساب‌های جعلی شود. این ...

توییتر در پست جدیدی می‌گوید امکان ثبت درخواست برای دریافت تیک آبی را به‌طور موقت غیرفعال کرده تا بهینه‌سازی‌هایی را در این فرآیند اعمال کند و مانع از اعطای تاییدیه به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان - حساب‌های جعلی شود.

این شبکه اجتماعی چندی پیش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان - اذعان کرده بود که به اشتباه به چند اکانت جعلی که ظاهرا بخشی از یک بات‌نت بوده‌اند، تیک آبی داده است. به همین منظور، دسترسی به سیستم درخواست تاییدیه موقتا غیرفعال شده و توییتر از این بابت از کسانی که همچنان منتظر دریافت این تیک هستند عذرخواهی کرده است.

البته اکانت Twitter Verified می‌گوید همچنان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان - به بررسی درخواست‌های فعلی ادامه می‌دهد اما فعلا امکان ثبت درخواست جدید وجود ندارد. به عبارت دیگر، اگر قبلا درخواست خود را ثبت کرده‌اید، می‌توانید منتظر باشید تا در صورت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان - تایید مدارک، تیک آبی را دریافت کنید. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان - توییتر هنوز مشخص نکرده که معیارهای لازم برای اعطای تاییدیه را تغییر خواهد داد تا از اعطای تیک به اکانت‌های جعلی جلوگیری کند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان - یا نه.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان

یکی از سخنگویان این شرکت وعده داده که دریافت درخواست‌های جدید ظرف چند هفته آینده دوباره ادامه پیدا می‌کند. این اولین باری نیست که توییتر برنامه اعطای تیک آبی را متوقف می‌کند. این شرکت ابتدا در سال ۲۰۱۷ این برنامه را غیرفعال کرد، ولی در سال ۲۰۲۱ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان - دوباره این امکان را در اختیار کاربران قرار داد. البته - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان - یک هفته پس از راه‌اندازی مجدد، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان - قابلیت یاد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان - شده به خاطر حجم بالای درخواست‌ها دوباره از دسترس خارج شد.

کاربران عموما تیک آبی توییتر را به عنوان نشانی برای تایید و اعتبار اکانت‌ها در نظر می‌گیرند. توییتر می‌گوید هدف از این علامت نشان دادن صحت حساب کاربری و فعال بودن شخص است، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان - اما دیده شده که حتی افراد سرشناس هم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان - با رد درخواست تاییدیه از سوی این شبکه اجتماعی روبرو می‌شوند.

توییتر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر منجیل استان گیلان - چندی پیش اکانت جعلی «کورمک مک‌کارتی» را تایید کرده بود. طبق قوانین این پلتفرم، صاحبان اکانت‌ها باید از طریق کارت‌های شناسایی دولتی هویت خود را تایید کنند. ولی مالک اکانت جعلی مک‌کارتی چنین مدرکی ارائه نکرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone