🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11445.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک رمزگذاری سرتاسری را به تماس‌های مسنجر و دایرکت اینستاگرام می‌آورد

فیسبوک قابلیت رمزگذاری سرتاسری را برای تماس‌های صوتی و تصویری پیام‌رسان مسنجر فعال کرد و همچنین شاهد شروع آزمایش محدود چنین فناوری برای دایرکت‌های اینستاگرام خواهیم بود. قابلیت رمزگذاری سرتاسری (E2EE) که مانع از دسترسی ...

فیسبوک قابلیت رمزگذاری سرتاسری را برای تماس‌های صوتی و تصویری پیام‌رسان مسنجر فعال کرد و همچنین شاهد شروع آزمایش محدود چنین فناوری برای دایرکت‌های اینستاگرام خواهیم بود.

قابلیت رمزگذاری سرتاسری (E2EE) که مانع از دسترسی دیگران به پیام‌های کاربران می‌شوند، از سال ۲۰۱۶ برای گفتگوهای متنی در اختیار کاربران فیسبوک مسنجر قرار دارد، اما حالا چنین فناوری به تماس‌های صوتی و تصویری این پیام‌رسان اضافه شده است. به گفته فیسبوک، با چنین قابلیتی هیچ شخص ثالثی از جمله خود این شرکت نمی‌تواند تماس‌ها را ببیند یا بشنود.

به گفته «روت کریچلی»، مسئول مدیریت محصول مسنجر در یک پست، فناوری E2EE در حال تبدیل به شدن به یک استاندارد صنعتی است:

فناوری رمزگذاری سرتاسری در حال حاضر بطور گسترده به وسیله برنامه‌هایی مانند واتس‌اپ استفاده می‌شود که گفتگوهای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سقز استان کردستان - شخصی را از دست هکرها و مجرمان ایمن نگه می‌دهد. E2EE در حال تبدیل شدن به یک استاندارد صنعتی است و شبیه به یک قفل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سقز استان کردستان - و کلید کار می‌کند و تنها شما و افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید، می‌توانند - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سقز استان کردستان - به گفتگو دسترسی پیدا کنند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سقز استان کردستان

این تنها ویژگی نیست که فیسبوک به پیام‌رسان خود می‌آورد. این - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سقز استان کردستان - کمپانی می‌خواهد در هفته‌های آینده شروع به آزمایش عمومی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سقز استان کردستان - فناوری رمزگذاری سرتاسری برای گفتگوها و تماس‌های گروهی مسنجر کند. گذشته از قابلیت‌های E2EE، فیسبوک قابلیت‌های بیشتری برای چت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها، قابلیت حذف خودکار پیام است. در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سقز استان کردستان - بروزرسانی جدید می‌توان پیام را بطور خودکار ۵ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سقز استان کردستان - ثانیه تا ۲۴ ساعت پس از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سقز استان کردستان - ارسال، حذف کرد.

در نهایت فیسبوک می‌خواهد در آینده نزدیک شروع به آزمایش محدود چنین فناوری برای اینستاگرام کند. افرادی که در این دور از آزمایش‌ها حضور دارند، می‌توانند از قابلیت E2EE برای ارتباطات تکی و نه گروهی استفاده کنند. این فناوری برای دایرکت مسیج‌ها و همچنین تماس‌ها کارایی خواهد داشت.

با وجودی که در هفته‌های آینده فیسبوک شروع به آزمایش فناوری رمزگذاری سرتاسری برای اینستاگرام می‌کند، در گذشته گفته بود که تا سال ۲۰۲۲ چنین فناوری به این شبکه اجتماعی اضافه نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone