🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41141.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

بدافزار زئوس از طریق کانال‌های تلگرام ایرانی‌ به موبایل‌ها راه پیدا کرد

ویروس زئوس اکنون از طریق بستر محبوب این روزهای کاربران ایرانی یعنی تلگرام راه خودش را به کانال‌ها و گروه‌های ایرانی باز کرده و در حال آلوده‌سازی موبایل کاربران ایرانی است. این برای چندمین بار ...

ویروس زئوس اکنون از طریق بستر محبوب این روزهای کاربران ایرانی یعنی تلگرام راه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خودش را به کانال‌ها و گروه‌های ایرانی باز کرده و در حال آلوده‌سازی موبایل کاربران ایرانی است.

این برای چندمین بار است که ایرانیان با این ویروس و حملات آن مواجه شده‌اند و کاربران ایرانی با نام آن چندان غریبه نیستند، چرا که پیش‌تر شیوع این بدافزار در محیط اینستاگرام (بستر محبوب دیگری در بین کاربران داخلی) سیستم‌عامل برخی افراد را آلوده به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این ویروس کرده بود. البته برخورد از همه مهم‌تر ایرانیان با این ویروس به حملات سایبری آمریکا موسوم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - «نیترو زئوس» بر‌می‌گردد که به گفته برخی از کارشناسان فنی از حمله - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - معروف سایبری ویروس «استاکس نت» نیز  بسیار پرهزینه‌تر بود.

بدافزار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - زئوس سال‌هاست که در دنیای اینترنت جولان می‌دهد و هر ازگاهی آتشی برپا می‌کند و هربار کاربران یک منطقه را مورد حمله قرار می‌دهد. بر اساس آمارهای موجود این ویروس کامپیوترهای بیش از ۱۹۶ کشور دنیا را آلوده کرده و در مجموع سیستم‌های رایانه‌ای بیش از ۲۴۰۰ کمپانی توسط آن مورد حمله قرار گرفته‌اند.

ویروس زئوس سال‌هاست اطلاعات مالی و شخصی کاربران را می‌دزد

ویروس زئوس به یک بدافزار مالی در جهان شهرت دارد و عملکرد نسبتا مشابهی را در حملات خود به سیستم‌عامل‌های گوناگون اتخاذ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می‌کند. ویروس تا زمانی که یک فعالیت بانکداری آنلاین انجام نمی‌شود در یک خواب عمیق به سر می‌برد اما به محض اینکه کاربر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از یک وب سایت بانکی برای انجام خدمات - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بانکداری خود استفاده می‌کند، زئوس هم بیدار می‌شود تا آدرس‌های بانکی و اعتبارات فرد را به سرقت ببرد.

شاید در حین چرخیدن در تلگرام با انواع فایل‌های APK اپلیکیشن‌های مختلفی که برخی کانال‌ها با شعارهای تبلیغاتی وسوسه برانگیز آن را در اختیار اعضای خود قرار می‌دهند برخورد کرده باشید. عباراتی چون: برنامه هک شده ایرانسل، اپلیکیشن تبدیل دوربین موبایل به مادون قرمز، نسخه پول نامحدود کلش آف کلنز، برنامه VIP خرید شارژ مجانی و... ازجمله مواردی هستند که کاربران کنجکاو - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را به دانلودشان وا می‌دارند. داشتن پسوند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - APK این برنامه‌ها و نصب شدنشان روی سیستم‌عامل اندروید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هم حرکتی زیرکانه است تا باور کاربر را به راستین بودن این اپیلکیشن‌ها سوق دهد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی
نمونه شکل و اسامی فایل‌هایی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که حاوی بدافزار زئوس هستند

دانلود فایل‌های اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - غیرمعتبر از کانال‌ها راه ورود این ویروس به موبایل است

دانلود کردن و نصب این قبیل برنامه‌ها، مثل ساختن دروازه‌ای است برای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ویروس زئوس تا به موبایل و اطلاعات شخصی شما رخنه کند. کانال‌های زیادی بدون ثبت شدن در سامانه «شامد» وجود دارند و نظارتی بر آنها از سوی هیچ ارگانی نیست. از همین رو این کانال‌ها باعث به وجود آمدن بستر مجازی سیاهی شده‌اند که در آن بدافزارهای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مختلفی که از هکرهای روسی توسط کلاهبرداران اینترنتی داخلی خریداری شده، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - منتشر می‌شوند.

اپلیکیشن‌های آلوده به ویروس زئوس با کمی تغییر در شمایل کلی آن و ترجمه برخی کدهای نگاشته شده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در آن به زبان فارسی به طور عمومی در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - صفحات مجازی پیام‌رسان تلگرام منتشر می‌شوند. تغییرات در این ویروس‌ها با کمترین دانش برنامه‌نویسی امکان‌پذیر است و گروه‌هایی در تلگرام برای آموزش و فروش راهنمای فارسی‌سازی این ویروس‌ها نیز به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - وجود آمده که کار را برای افراد سودجو آسان‌تر می‌سازد.

مرکز مدیریت امداد و عملیات رخدادهای رایانه‌ای (ماهر) لیست برنامه‌های دارای ویروس زئوس را در قابل یک فایل PDF منتشر نموده که از این آدرس قابل دریافت است. - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کارشناسان این مرکز کاربران را به درایت بیشتر در استفاده از پیام‌رسان تلگرام و برنامه‌های مشابه دعوت کرده‌اند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و از آنها خواسته‌اند که فریب فایل‌ها و شعارهای همراه آنان را نخورده و تمامی اپلیکیشن‌ها را از مارکت‌های اندرویدی رسمی یا سایت‌های معتبر داخلی دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone