🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25998.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A01 معرفی شد؛ گوشی اقتصادی سامسونگ با رم 2 گیگابایتی و نمایشگر LCD

سامسونگ در سکوت خبری از گوشی گلکسی A01 رونمایی کرد. گوشی اقتصادی جدید سامسونگ از نمایشگر LCD، دوربین دوگانه، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می برد. ...

سامسونگ در سکوت خبری از گوشی گلکسی A01 رونمایی کرد. گوشی اقتصادی جدید سامسونگ از نمایشگر LCD، دوربین دوگانه، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، رم 2 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نور استان مازندران - گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می برد.

طول و عرض و ضخامت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نور استان مازندران - گلکسی A01 به ترتیب برابر با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نور استان مازندران - 146.3، 70.86 و 8.34 میلیمتر بوده و از نمایشگر 5.7 اینچی LCD با رزولوشن 720p با حفره قطره ای از نوع Infinity-V بهره می برد.

نمایشگر این گوشی از نوع Super AMOLED نیست و در دسته نمایشگرهای ارزان قیمت سازنده کره ای قرار می گیرد. ناچ قطره - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نور استان مازندران - ای میزبان دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی با اپرچر f/2.0 است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نور استان مازندران

قلب تپنده این گوشی به احتمال زیاد چیپست هشت هسته ای (چهار هسته 1.95 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.45 گیگاهرتزی) - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نور استان مازندران - خواهد بود - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نور استان مازندران - که نام آن هنوز مشخص نشده است. این گوشی از حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می برد که قابلیت ارتقا تا 512 گیگابایت به وسیله کارت حافظه microSD را دارد.

گلکسی A01 در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نور استان مازندران - پنل پشتی از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نور استان مازندران - دوربین دوگانه شامل دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج با ضریب اف 2.4 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نور استان مازندران - برخوردار است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نور استان مازندران

گوشی مورد بحث از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد، ولی جزئیات شارژ سریع آن منتشر نشده است. پشتیبانی از دو سیمکارت نانو به طور همزمان، جک 3.5 میلیمتری هدفون، رادیو FM، سنسورهای مجاورت، نور و شتاب از دیگر ویژگی های گلکسی A01 هستند.

گلکسی A01 در رنگ های مشکی، آبی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی و اینکه در کدام کشورها به بازار عرضه می شود، هنوز مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone