🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26000.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی گوشی های میان رده Y9s و Y9 پرایم 2019 را در ایران رونمایی کرد

هواوی در مراسم یلدایی خود از جدیدترین محصولاتش رونمایی کرد. در این مراسم که در هتل پارسیان اوین برگزار شد، گوشی های میان رده Y9s و Y9 پرایم 2019 و ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 ...

هواوی در مراسم یلدایی خود از جدیدترین محصولاتش رونمایی کرد. در این مراسم که در هتل پارسیان اوین برگزار شد، گوشی های میان رده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - Y9s و Y9 پرایم 2019 و ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 در کنار چند محصول دیگر معرفی شدند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان

بابک فیاض، قائم مقام هواوی در ابتدای این مراسم از رشد قابل توجه برند هواوی طی سال های اخیر سخن گفت. طبق آخرین رده بندی های سال 2019، برند هواوی در سایت های معتبر فورچون گلوبال، برندز، برند فایننس و اینتربرند به ترتیب در رتبه های 61 و 47 و 12و 68 قرار گرفته که پیشرفت بسیار خوبی نسبت به سال قبل محسوب می شود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان

به گفته فیاض، هواوی رتبه نخست سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه را بین شرکت های جهان دارد و در نیمسال اول 2019 توانسته بیش از 200 میلیون گوشی را به بازار جهانی عرضه کند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان

امیرحسین قاسمی، مدیر محصول هواوی رونمایی از محصولات را بر عهده داشت. اولین محصول، هواوی Y9s است که حدود یک ماه قبل به شکل رسمی در بازار جهانی معرفی شد. از ویژگی های جالب این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت تعبیه شده داخل دکمه پاور روی لبه کناری، دوربین سلفی پاپ آپ و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان

هواوی Y9 پرایم 2019 گوشی دیگریست که در مراسم دیشب معرفی شد. این گوشی نسخه اقتصادی تر Y9s محسوب می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - شود. دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی است و همچنان از نمایشگر بدون ناچ و دوربین سلفی پاپ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - آپ بهره می برد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان

هواوی Watch GT2 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - نسل دوم ساعت هوشمند این شرکت است که در دو مدل 42 و 46 میلیمتری با قابلیت های پیشرفته پایش سلامت و ورزش معرفی شده است. مدل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - 46 میلیمتری این گوشی با مصرف معمول تا 2 هفته شارژدهی خواهد داشت و تا عمق 50 متری در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - برابر نفوذ آب مقاوم است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان

قاسمی پس از معرفی این سه محصول، خبر از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - سورپرایز هواوی داد و لپ تاپ های جدید این شرکت یعنی میت بوک X پرو و میت بوک 13 را نیز معرفی کرد که البته مشخص نیست چه زمانی و با چه قیمتی به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - بازار کشورمان راه پیدا می کنند.

از جمله لوازم جانبی هواوی که به زودی وارد بازار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - ایران می شوند هم شاهد رونمایی فری بادز 3، فری بادز لایت بودیم.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان

بدون شک مهم ترین محصولات مراسم هواوی، گوشی های Y9s و Y9 پرایم 2019 هستند که بازار میان رده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشان استان اصفهان - های کشورمان را متنوع تر می کنند. هواوی هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت دقیق این محصولات ارائه نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone