🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25997.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

چگونه مکالمات خود با دستیار گوگل را پاک کنیم

صحبت با دستیار گوگل یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای دریافت پاسخ و انجام کارهای روزانه است. فقط کافیست آن را صدا کنید و سوالتان را بگویید تا در چند ثانیه کارتان انجام شود. اما گاها ...

صحبت با دستیار گوگل یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای دریافت پاسخ و انجام کارهای روزانه است. فقط کافیست آن را صدا کنید و سوالتان را بگویید تا در چند ثانیه کارتان انجام شود. اما گاها پیش می‌آید که دستیار گوگل به سوالی پاسخ می‌دهد که شما نمی‌خواستید از آن بپرسید یا کلا به صحبت‌های شما گوش می‌دهد و دلتان نمیخواهد آن مکالمه در سرورهای گوگل ذخیره شود. برای این منظور راه حلی وجود دارد تا مکالمه‌های شما با دستیار گوگل برای همیشه پاک شود.

اگر دستگاه شما به حساب کاربری - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - گوگل متصل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - باشد، تقریبا هر کاری که با آن بکنید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - در سرورهای گوگل ذخیره می‌شود. کاملا طبیعی است که بخواهید داده‌های خود را در اختیار گوگل نگذارید، به خصوص این که داده‌های شما، مکالمه‌هایی باشد که نمی‌خواستید دستیار گوگل بشنود. خوشبختانه این امکان وجود دارد تا بتوانید مکالمه‌های خود را برای همیشه پاک کنید. پس اگر چیزی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - که گفتید مربوط به دستیار گوگل نیست، می‌توانید با گفتن جمله «Hey Google, that wasn’t for you» آن را پاک کنید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی

برای اطمینان یافتن از این که گوگل مکالمه شما را پاک کرده یا نه، کافیست به بخش «فعالیت‌های من» در حساب کاربری گوگل خود بروید و آن جا لیست تمامی مکالمه‌های خود را با دستیار گوگل مشاهده کنید. بر اساس گفته‌های گوگل، می‌توانید مکالمه‌های زمان‌های دیگر را نیز برای همیشه از دسترس گوگل خارج - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - کنید. برای این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - منظور کافیست تا جملات زیر را به دستیار گوگل بگویید:

  • “.Hey Google, delete my last conversation”
  • “.Hey Google, delete today’s activity”
  • “.Hey Google, delete this week’s activity”

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی

این دستورات به ترتیب، آخرین مکالمه با دستیار صوتی، تمامی مکالمات امروز و تمامی مکالمات کل هفته را از سرورهای گوگل پاک می‌کند. همچنین اگر می‌خواهید به صورت دستی مکالمه مشخصی را پاک کنید، کافیست به بخش «فعالیت‌های من» بروید و آن جا به صورت دستی اقدام به حذف داده‌های صوتی خود کنید. علاوه بر این گوگل این امکان را به کاربران می‌دهد که تمامی مکالمات خود را با گوگل اسیستنت پاک کنند. برای این کار نیز داخل همین بخش، می تواند این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - کار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - را انجام دهید. امکان پاک کردن خودکار نیز در این بخش وجود داشته و گوگل به صورت اتومایتک، هر ۳ ماه یا ۱۸ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - ماه، مکالمات شما را از سرورهای خود - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - حذف خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone