🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39396.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ماوس گیمینگ Rival 600 حرکات دست در هوا را هم تشخیص می دهد

شرکت SteelSeries که به خاطر طراحی ماوس های حرفه ای گیمینگ شهرت دارد، در نمایشگاه CES امسال از محصولی رونمایی کرده که یکی از مشکلات همیشگی گیمرها را برطرف می کند: ماوسی که حرکات دست ...

شرکت SteelSeries که به خاطر طراحی ماوس های حرفه ای گیمینگ شهرت دارد، در نمایشگاه CES امسال از محصولی رونمایی کرده که یکی از مشکلات همیشگی گیمرها را برطرف می کند: ماوسی که حرکات دست را حتی در هوا هم تشخیص می دهد.

گاهی اوقات افراد هنگام بازی ماوس را از جایش بلند کرده و دوباره سر جای خود می گذارند. این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موضوع باعث می شود که کرسر دچار جهش شده و به طور ناگهانی روی صفحه حرکت کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

ماوس - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - Rival 600 به لطف بهره گیری از دو حسگر تخصصی و سیستم ردیابی یک به یک، جلوی این اتفاق را می - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گیرد و کرسر ماوس را در بازه بلند کردن و بازنشاندن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آن روی میز به طور ثابت نگه می دارد.

اگر چه این خصوصیت در ماوس های گیمینگ چیز جدیدی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نیست، اما اضافه شدن آن به ماوس های سری Rival مطمئنا می تواند برای گیمرها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خبر خوشحال کننده ای باشد. اما در کنار این سیستم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ردیابی (که استیل سریز تکنولوژی آن را +TureMove 3 نام نهاده) بدنه ماوس Rival 600 نیز قابل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شخصی سازی است.

روی لبه های این ماوس وزنه هایی تعبیه شده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بازیکن می تواند برای تنظیم سنگینی ماوس آن ها را کم و زیاد کند. در مجموع - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هشت وزنه 4 گرمی وجود دارند که با کم و زیاد کردن آن ها، وزن ماوس می تواند در بازه 96 تا 128 گرم متغیر باشد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

از دیگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خصوصیات این ماوس نیز می توان به CPI 12000، حسگر اپتیکال IPS 350، پردازنده درونی برای ذخیره افکت های نوری، تنظیمات دقیق حساسیت و برنامه ریزی دکمه ها اشاره کرد.

ماوس Rival 600 را می توانید همین حالا با قیمت 79.99 دلار از وبسایت استیل سریز یا آمازون خریداری نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone