🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25999.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

جت مافوق صوت و بی‌صدای ناسا آماده مونتاژ است

آژانس فضایی آمریکا خود را برای مونتاژ هواپیمایی منحصر به فرد آماده می کند که بی صدا ولی با سرعت مافوق صوت آسمان را در می نوردد. جت X-59 ناسا انگار از دل فیلم های ...

آژانس فضایی آمریکا خود را برای مونتاژ هواپیمایی منحصر به فرد آماده می کند که بی صدا ولی با سرعت مافوق صوت آسمان را در می نوردد.

جت X-59 ناسا انگار از دل فیلم های علمی تخیلی بیرون آمده اما با تکیه بر فناوری QueSST یا مافوق صوت ساکت توانایی حرکت با سرعت بیشتر از صوت ولی بدون تولید صدای گوش خراش کنکورد را دارد. هرچند در مورد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - تولید هواپیمای X-59 تردیدهایی وجود داشت اما ناسا اعلام کرده که این غول آهنی آماده مونتاژ است.

این هواپیما از بدنه ای باریک و کشیده برخوردار است که و زمانی که به سرعت مافوق صوت برسد، تنها صدایی در حد بستن - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - در ماشین تولید می کند که با توجه به پرواز آن در ارتفاع ۵۵ هزار پایی و با سرعت  ۱۵۰۰ کیلومتر بر ساعت، عملا غیرقابل شنیدن است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان

در صورتی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - همه چیز طبق برنامه پیش برود X-59 تا سال ۲۰۲۱ نخستین پرواز - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - آزمایشی خود را انجام خواهد داد. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - ناسا قصد دارد X-59 را در مناطقی خاص در ایالات متحده تست کرده و بر اساس بازخوردهای دریافتی قوانین جدیدی را برای پرواز هواپیماهای تجاری مافوق صوت بر فراز مناطق مسکونی تدوین می کند.

X-59 توسط کمپانی لاکهید مارتین طراحی شده و نخستین هواپیمای آزمایشی ناسا طی بیش از سه دهه گذشته محسوب می شود. هواپیمای مافوق صوت ناسا در واحد Skunk Works لاکهید مارتین و بر اساس قراردادی ۲۴۷ میلیون دلاری ساخته خواهد شد. مهندسان این بخش افتخار طراحی هواپیماهایی از قبیل F-117 Nighthawk، F-22 Raptor و جت چند منظوره F-35 Lightning II را در کارنامه دارند.

 

تماشا کنید: ناسا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - بزرگ ترین راکت دنیا را در یک آزمایش کنترل شده منفجر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - کرد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone