🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26001.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مک پرو تعمیرپذیرترین محصول اپل در سال های اخیر است

سایت iFixit پس از کالبدشکافی مک پرو جدید به آن لقب «تعمیرپذیرترین محصول اپل در چند سال اخیر» را داده است. کارشناسان سایت یاد شده دلایل تعمیرپذیری بالای این ماشین گرانقیمت را آسان باز شدن ...

سایت iFixit - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - پس از کالبدشکافی مک پرو جدید به آن لقب «تعمیرپذیرترین محصول اپل در چند سال اخیر» را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - داده است. کارشناسان سایت یاد شده دلایل تعمیرپذیری بالای این ماشین گرانقیمت را آسان باز شدن و تعویض بیشتر قطعات بدون نیاز ابزارهای خاص عنوان کرده اند.

مهندسین اپل برای راحتی کاربران، قطعات مک پرو را شماره گذاری کرده و نحوه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - تعویض آنها را با شکل نشان داده اند. باز کردن مک پرو پروسه ای بی دردسر است و اکثر قطعات یدکی آن نیز به راحتی یافت می شوند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان

سایت 9to5Mac اخیراً موفق شد رم مک پرو را با قطعه ساخت شرکت شخص ثالث ارتقا دهد و با استفاده نکردن از قطعه ساخت اپل، صرفه جویی چشمگیری در هزینه ها کند. پردازنده این ماشین از طراحی ماژولار برخوردار است که ارتقا را راحت می کند. (البته این سایت هنوز این مورد را آزمایش نکرده است.)

البته مک پرو جدید در کنار نکات مثبت، نقاط ضعفی هم دارد. کارشناسان iFixit می گویند حافظه SSD این محصول به خاطر وابستگی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - به تراشه امنیتی T2، امکان تعویض شدن توسط کاربر را ندارد و تعمیرکاران مجاز آن نیز محدود هستند. این یعنی برخی از قطعات گران - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - بوده و سخت پیدا می شوند و کاربر برای تعویض آنها به مشکل خواهد خورد.

مک پرو جدید پیشرفت زیادی نسبت به مک پرو 2013 کرده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - که لقب «سطل زباله» را به آن داده بودند. البته مک پرو 2013 با وجود کانکتورهای انحصاری و کابل کشی محکم، امتیاز 8 از 10 را در تعمیرپذیری گرفت.

سایت iFixit - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - علاوه بر تعمیرپذیری خوب ماشین گرانقیمت اپل، به المان های مثبت طراحی آن از جمله پین های پوگو که زیر دکمه پاور - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - تعبیه شده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - اند، اشاره کرده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - است که به طور خودکار دستگاه را حین باز شدن شاسی خاموش می کنند.

این سایت امتیاز 9 از 10 را به مک پرو جدید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - داد و دلیل تغییر سیاست اپل در افزایش تعمیرپذیری این محصول را قانون «حق تعمیر» قلمداد کرده است. تعمیرپذیری بالای مک پرو - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - خبر خوبی برای شرکت هایی است - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - که قصد دارند مدت زمان طولانی از این ماشین استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone